واکنش وحشتناک دشمن به چشمک بازیکن در بازی ترسناک The Dark Pictures: Switchback VR


در بازی Switchback VR دشمنانی وجود دارند که به لطف سیستم ردیابی چشم PSVR2 هنگام پلک زدن حرکت می کنند.

بازیکن بازی The Dark Pictures: Switchback VR استودیوی Supremius Games که یک اثر واقعیت مجازی است، از قابلیت‌های هدست PSVR2 سونی به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز استفاده خواهد کرد. این بازی ترسناک از سیستم ردیابی چشم هدست واقعیت مجازی جدید سونی استفاده می کند تا شما را در مقابل دشمنانی قرار دهد که با پلک زدن حرکت می کنند.

در یک مقاله مجله Edge، شماره 380، در مورد این نکته بازی از آن استفاده خواهد کرد، جزئیات بیشتری منتشر شده است. وقتی بازیکن پلک می زند، انواع خاصی از دشمنان حرکت می کنند و شما باید از این به نفع خود برای شکست دادن آنها استفاده کنید. توضیح کامل این بخش به شرح زیر است:
“دری با دستور “پلک نزن” به اتاقی از مانکن‌های نقابدار منتهی می‌شود. بدن آنها در حالت غیرطبیعی است. در نهایت هیچ چیز کمکی نمی‌کند و ما اجازه می‌دهیم پلک‌هایمان بسته شود. وقتی “دوباره باز شد، آدمک‌ها” دوباره مرتب شده اند، یا خودشان آن را تغییر داده اند. فلش دیگری دوباره اتفاق می افتد؛ فقط یکی از آنها زنده است.» با تکرار این فرآیند، یاد می گیریم که از چشمان خود به صورت تاکتیکی استفاده کنیم و فقط زمانی که سلاح آماده است پلک می زنیم.

هدست واقعیت مجازی PS VR2

این ترفند در صنعت ترسناک محبوبیت دارد، احتمالاً معروف ترین آن Doctor Who’s Weeping Angels است. اگرچه داستان به خودی خود برای خواندن یا تماشای تلویزیون ترسناک است، زندگی در آن سطوح جدیدی از ترس و غوطه ور شدن را به شما تزریق می کند. آلخاندرو آرس گالاردومدیر بازی در همان مقاله اشاره کرد که آنها مجبور نیستند از ویژگی های سخت افزاری PSVR2 استفاده کنند:

بخوانید  نقد فیلم آمستردام (آمستردام) - زومجی

“ما در حال طراحی خود صحنه بودیم، سپس به این فکر کردیم که چگونه با استفاده از هر چیزی که در اختیار داریم، آن را واقعی تر کنیم؟ بنابراین در حالی که Switchback VR دارای سخت افزار پیشرفته هدست واقعیت مجازی است، به روشی طبیعی و موثر انجام شد.”

بازی The Dark Pictures: Switchback VR یکی از آثار عرضه‌شده هدست پلی‌استیشن وی آر ۲ خواهد بود و در ۲۲ فوریه به دست بازیکنان پلی‌استیشن ۵ خواهد رسید.