سریال اکو و آگاتا: The Coven of Chaos در میان آثار 2023 مارول

شخصیت اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که می تواند حرکات دیگران را کاملا تقلید کند و در عین حال به عنوان یک آکروبات و رزمی کار توانا دیده می شود. این شخصیت دختر خوانده کینگ پین یکی از جنایتکاران نیویورک است.

مارول ویدیویی از فهرست 2023 خود منتشر کرد، اما این ویدیو به سرعت حذف شد.

کاکس آلاکوا او برای بازی در نقش مایا لوپز در سریال اکو بازخواهد گشت. این شخصیت اولین بار در سریال Hawkeye ظاهر شد و در گذشته در حین بازیگری با ویلسون فیسک/کینگ پین ماجراجویی های زیادی داشته است. وینسنت دن آفریو داشته است. چارلی کاکس مانند مت مرداک/دردویل، جان مک کلارنبازیگر فارگو دیوری جیکوبز بازیگر سریال Reservation Dogs (سگ های ولگرد) کودی لایتنینگ، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال و گراهام گرین آنها از جمله بازیگرانی هستند که با وینسنت دن آفریو در سریال اکو به ایفای نقش می پردازند.

سریال Agatha: Coven of Chaos، که قبلاً House of Harkness نام داشت، در رویداد روز دیزنی 2021 به نمایش درآمد. کاترین هان که برای اولین بار در سریال WandaVision نقش آگاتا هارکنس را بازی کرد الیزابت اولسن بازی کرد، یک بار دیگر برای تکرار این نقش در سری Agatha: Chaos Circle بازخواهد گشت. آگاتا هارکنس یک جادوگر قدرتمند است که پتانسیل واقعی واندا ماکسیموف را به عنوان یک جادوگر اسکارلت نشان داد. کاترین هان برای بازی در این نقش در سریال WandaVision نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

کمپانی مارول با انتشار ویدئویی از فهرست آثار خود در سال 2023 رونمایی کرد. این ویدیو اکنون حذف شده است، اما به دو سریال اکو و آگاتا: Coven of Chaos اشاره دارد که در زمان نامعلومی در سال آینده پخش می شود. دلیل تصمیم مارول برای حذف این ویدیو از توییتر نامشخص است. به خصوص که تنها بخش‌های خاصی از فیلم‌ها و سریال‌های ۲۰۲۲ شبکه دیزنی پلاس، مانند سریال‌های شوالیه ماه، خانم مارول و فیلم Black Panther: Wakanda Forever (Black Panther: Wakanda forever) در آنجا اکران شدند.

بخوانید  Fortnite: Three Boats Bring Cargo Location & Guide

فهرست آثار مارول در سال 2023

اما کالفیلدبازیگر Buffy the Vampire Slayer جو لاکبازیگر سریال Heartstopper (شگفت انگیز) پناهگاه قرار دهیدبازیگری که در اینگرید به غرب می رود به خاطر آن، ماریا دیزیا، ساشیر زماتا و پتی لوپون آنها با کاترین هان در فیلم Agatha: Coven of Chaos همبازی خواهند شد.

فصل دوم سریال Loki، Secret Invasion و Ironheart نیز در سال 2023 و همچنین دو سریال اسپین آف Echo و Agatha: Coven of Chaos به بینندگان ارائه خواهد شد. مانند سال 2022، طرفداران باید انتظار داشته باشند که 3 فیلم از دنیای سینمایی مارول در سال آینده اکران شوند. Ant Man and the Wasp: Quantumania, Guardians of the Galaxy Vol. 3 (Guardians of the Galaxy Part 3) و The Marvels در سال 2023 وارد سینماها خواهند شد.