در پوستر جدید فیلم Ant-Man 3، دنیای کوانتومی را به نمایش بگذارید

پوستر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania با طراحی منحصر به فرد منتشر شده است که در آن به دنیای اتفاقات فیلم پرداخته شده است.

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مثل کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

خیلی قبل از انتشار Ant-Man and the Wasp: Quantumania دیگر وجود ندارد و اکنون در آخرین بازی است اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدیدی از Ant-Man 3 منتشر شد. پوستر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania توسط طراح مشهور دیزنی مت فرگوسن طراحی و منتشر شد که بر قلمرو کوانتومی و وجود نسخه های مختلف شخصیت ها تمرکز دارد و کانگ فاتح در مرکز آن قرار دارد. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

جهان کوانتومی را در پوستر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania به نمایش بگذارید

Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه اکران شود. پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man 3 را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونز، نویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی این کار را بر عهده داشت. لارنس همچنین مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده دارد.