میراث هاگوارتز – 12 چیز که ای کاش می دانستم

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

ما نکات و مسائل مختلفی را که به طور خاص در حین بازی با آنها مواجه شده‌ایم مرور می‌کنیم و آرزو می‌کنیم که می‌دانستیم چگونه وارد میراث هاگوارتز شویم. برخی از آنها عبارتند از: اطمینان از شرکت در کلاس های هاگوارتز و مطالعه با معلمان. در حالی که کاوش در جهان باز سرگرم کننده است، پیشرفت داستان جادوها و آیتم های مهمی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر بپرسید: “چگونه پرواز کنیم” یا “چگونه می توانم جارو بگیرم؟” پاسخ به این سوالات به سادگی … برو به مدرسه! یکی از مفیدترین مناطقی که در بازی قفل آن را باز خواهید کرد، Room of Requirement است که یک بار دیگر می توانید به سادگی با پیشروی در داستان پیدا کنید. بنابراین، حتماً یک دسته کامل از آنها را بردارید تا زمان خود را به حداکثر برسانید.

از این 12 چیز لذت ببرید که دوست داشتیم درباره میراث هاگوارتز بدانیم!

بخوانید  مشخص شدن اولین بازیگران سریال Dune

خود هاگوارتز پر از پازل‌های سرگرم‌کننده و جالب است، بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی داستان را برای باز کردن قفل جادوها مرور می‌کنید تا بتوانید واقعاً آن معماها را حل کنید. در مورد آن … باید به برج ساعت برگردم … دنده ای وجود دارد که باید تعویض کنم …

سوال رایج دیگر این است که چگونه کمد لباس خود را در هاگوارتز Legacy سفارشی کنید. خوشبختانه، انجام این کار آسان است و همانطور که در ویدیو توضیح دادیم، فشار ساده یک دکمه در منوی چرخ دنده. شما همچنین به سرعت می خواهید بدانید که چگونه فضای موجودی خود را گسترش دهید، یا تعجب می کنید که آیا باید تجهیزات افسانه ای را که پیدا کرده اید بفروشید؟