مشخص شدن اولین بازیگران سریال Dune

امیلی واتسون و شرلی هندرسون

فیلم Dune 2 قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شود. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند.



منبع

به‌تازگی اولین بازیگران سریال Dune: The Sisterhood استخدام شده‌اند که این بازیگران قرار است نقش‌های اصلی این سریال را بازی کنند.

بنی جسرت به‌صورت ماهرانه‌ای به‌دنبال استفاده از سیاست فئودالی و فتنه The Imperium برای دنبال کردن برنامه‌های خودشان هستند که درنهایت آن‌ها را به سمت سیاره Arrakis سوق می‌دهد که ساکنان آن با نام Dune شناخته می‌شوند. یوهان رنک، کارگردان برنده ۲ جایزه امی برای سریال چرنوبیل وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Dune: The Sisterhood را بر عهده دارد. ایان آدمو جان، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Empire و سریال The Originals به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Dune حضور دارد.

علاوه‌بر فیلم Dune 2، برادران وارنر و لجندری در حال ساخت سریالی براساس رمان‌های تل‌ماسه برای پخش از شبکه HBO Max هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران سریال Dune مشخص شده‌اند. امیلی واتسون با سابقه بازی در سریال Chernobyl و شرلی هندرسون با سابقه بازی در فیلم‌های هری پاتر، دو بازیگری هستند که پس از توافق با بخش تلویزیونی لجندری قرار است نقش‌های اصلی سریال Dune: The Sisterhood را بازی کنند.

سریال Dune اقتباسی از رمان Sisterhood of Dune اثر برایان هربرت و کوین جی. اندرسون است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت جریان دارد. اتفاقات سریال حدود ۱۰ هزار سال قبل از شروع ماجراجویی پاول آتریدیس آغاز خواهد شد. سریال Dune: The Sisterhood قرار است داستان یک گروه مخفی از زنان به رهبری بنی جسرت را دنبال کند که ازطریق تسلط بر بدن و ذهن خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند.

بخوانید  شایعه آنلاین بودن بازی Wonder Woman تکذیب شد

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 از تیر امسال آغاز شده است که دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.