دانلود Tomb Raider Reloaded برای اندروید و آیفون

دانلود بازی Tomb Raider Reloaded

البته بازی Tomb Raider Reloaded از نظر گیم پلی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و تجربه ای ساده و در عین حال چالش برانگیز را ارائه می دهد. در هر نوبت بازی، بازیکن باید سعی کند با کنترل لارا کرافت بر تله ها و دشمنان غلبه کند و به مراحل بعدی برود.

تام ریدر یکی از نام‌های آشنا در صنعت بازی‌های ویدیویی و حتی سینما است که زندگی و ماجراهای شخصی به نام لارا کرافت را روایت می‌کند. محبوبیت زیاد این مجموعه در طول سالیان متمادی به دلیل انتشار بازی های متعدد از آن، به مرور زمان بر این شهرت افزوده و در قالب سبک های مختلف به پلتفرم های دیگری مانند موبایل رسیده است.

همچنین بازیکن با گذراندن چند مرحله می تواند از شخصیت هایی مانند Anaya برای افزایش سلامتی خود کمک بگیرد. همچنین با دیدن تبلیغات قرار داده شده در بین مراحل، می توانید از امکانات مختلف بهره مند شوید و سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید.

هر بار که سطح را بالا می برید شرایط سخت تر و دشمنان قدرتمندتر می شوند. علاوه بر این، کنترل لارا کرافت تنها به حرکت در جهات مختلف محدود می شود و شخصیت به طور خودکار به دشمنان شلیک می کند. مشکلی که می تواند گیم پلی را ساده کند.

از نظر شخصی‌سازی، بازی Tomb Raider Reloaded به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با خرید یا دریافت وسایل تزئینی، شخصیت خود را انتخاب کند. همچنین در بازی اندروید و آیفون Tomb Raider Reloaded شاهد گرافیک و انیمیشن های زیبایی هستیم که در افزایش جذابیت اکشن هایی که انجام می دهند نقش بسزایی دارد. از حرکت در محیط گرفته تا انیمیشن های تیراندازی دشمنان لارا، همگی طراحی قابل قبول و زیبایی دارند و می توانند از نظر بصری تجربه خوبی را برای بازیکن ایجاد کنند.

بخوانید  شما نیازی به ایجاد یک بازی جهان باز ندارید

حال پس از انتشار بازی هایی مانند Lara Croft GO که در گذشته ما را با لارا به عنوان سبکی جدید در این سری همراه می کرد، این بار بازی Tomb Raider Reloaded بیش از هر چیز قصد دارد تا قسمت اکشن شلوغ و آشنای این سری را به تصویر بکشد. اما از نظر گیم پلی مانند سایر نسخه های منتشر شده در اندروید شباهتی به نسخه اصلی و کنسولی تام ریدر ندارد. این بازی موبایل بیشتر بر روی شباهت های بصری و نمادین با نسخه های اصلی مانور می دهد.

اما باید گفت که بازی چندان ساده نیست و نیاز به مهارت هر چه بیشتر در کنترل و بهبود مستمر لارا دارد. به خصوص در اولین تجربیات و هنگام ورود به مراحل بالاتر، زمان زیادی طول نمی کشد که بازیکن دشمنان را شکست داده و به نقطه شروع باز می گردد. در واقع برای پیروزی کامل باید تمامی مراحل و موانع را بدون شکست پشت سر بگذارید. همانطور که قبلا ذکر شد، در این روش، علاوه بر نیاز به افزایش مهارت در زمینه کنترل لارا، باید بخش های مختلفی از ویژگی های شخصیت خود را نیز بهبود بخشید تا روند مبارزه، به ویژه در برابر انواع مختلف، کمی آسان تر شود. و روسای قدرتمند

بازی Tomb Raider Reloaded با گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده خود ماجراجویی هیجان انگیز و متفاوت لارا کرافت را به تصویر می کشد. سپس با یک گیمر همراه باشید تا بازی موبایل Tomb Raider Reloaded را به نمایش بگذاریم.

در پایان باید گفت که Tomb Raider Reloaded به دلیل گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک زیبا، اثری با کیفیت و ارزش تجربه است که علاقه مندان به سبک سرکش و نقش آفرینی نباید تجربه موبایلی آن را از دست بدهند. همچنین لازم به ذکر است که بازی فقط به صورت آنلاین انجام می شود و برای اتصال به سرور نیاز به تغییر IP دارد. بازی موبایل Tomb Raider Reloaded به صورت رایگان در پلی استور و اپ استور موجود است.