شما نیازی به ایجاد یک بازی جهان باز ندارید

GameSpot تعدادی نمایش جدید در یوتیوب دارد که می توانید آنها را ببینید. اگر قبلاً آن را ندیده اید، ویدیوی History of Legend of Zelda GameSpot را در اینجا ببینید. اگر آزمایش‌های ویدیویی سریع‌تر هستند، حتما تماشا کنید قفسه کورت، که ارزش 6/10 بازی را بررسی می کند. می‌توانید No HUD، React Experts، How It Saved و موارد دیگر را در ما بررسی کنید کانال یوتیوب.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در قسمت دوم Spot On، برنامه خبری موضوعی GameSpot با حضور سردبیر تامور حسین و تهیه کننده ارشد لوسی جیمز، ما در مورد بازی های جهان باز صحبت می کنیم. به طور خاص، که ناشر و توسعه دهندگان نیاز برای ساختن آنها

بازی‌های جهان باز سرمایه‌گذاری بزرگی از سوی توسعه‌دهندگان و بازیکنان هستند، اما آیا آن‌قدر تکامل یافته‌اند که این سرمایه‌گذاری‌ها را توجیه کنند؟ بازی هایی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که در نقد GameSpot امتیاز ۱۰/۱۰ را دریافت کرد، به میزان قابل توجهی به این ژانر افزوده است، اما بازی هایی مانند این تعداد کمی هستند. این سوال پیش می آید که آیا بازی ها باید کوچکتر باشند؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  New Humble Bundle 8 بازی آرامش بخش را با قیمت 13 دلار ارائه می دهد