با رایان رینولدز و جیسون موموآ در Animal Friends

رایان رینولدز، جیسون موموآ، اوبری پلازا و وینس وان به بازیگران انیمیشن Live Action/ Animal Friends پیوستند.

رایان رینولدز و جیسون موموآ بیشتر به خاطر بازی در ابرقهرمانان مارول و دی سی شناخته می شوند. در حال حاضر، بازیگر Free Guy در حال آموزش برای ساخت آینده Deadpool 3 است. در حالی که جیسون موموآ در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به کارگردانی Aquaman بازی کرد جیمز وان او تکرار می کند که 29 آذر (30 آذر) روی اکران سینما می رود.

همانطور که توسط Deadline گزارش شده است، رایان رینولدزبازیگر ددپول و جیسون موموآبازیگر Aquaman برای بازی در فیلم اکشن/انیمیشن آینده Legendary، Animal Friends قرارداد امضا کرده است. پناهگاه قرار دهیدبازیگر سریال نیلوفر سفید و وینس وانبازیگر فیلم Break-Up نیز در این اثر بزرگسال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

اوبری پلازا اخیرا برای بازی فوق العاده اش در فصل دوم نیلوفر سفید نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. این بازیگر پارک ها و تفریحات با ایفای نقش در فیلم Agatha: Coven of Chaos که هم اکنون در مرحله تولید است، وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد.

وینس وان بیشتر برای نقش‌هایش در کمدی‌هایی مانند Wedding Crashers و Old School شناخته می‌شود. او در فیلم بعدی است نیک پیزولاتو با آل پاچینو همبازی خواهد بود.

پیتر آتنسیوکارگردان برنده جایزه امی Key and Peele ماجراجویی جاده ای Animal Friends را هدایت می کند و کوین باروز و میدر مات فیلمنامه را می نویسند. جزئیات بیشتر داستان و شخصیت هنوز در دسترس نیست. مسئولیت تولید جلوه های ویژه و انیمیشن های DNEG (دبل نگاتیو سابق) و کمپانی های Maximum Effort، Legendary و Prime Focus تولید پروژه را بر عهده دارند.

بخوانید  مبارزه با هوش مصنوعی توسط جان دیوید واشنگتن در تریلر جدید فیلم The Creator هدایت می شود