معرفی مجموعه وضعیت پیچیده (2023) | بازيگر سريال 24 بازگشت!

به گفته خود کیفر ساترلند، این مجموعه از چندین اثر سیاسی و ترسناک مشابه دیگر الهام گرفته شده است. از جمله فیلم سه روز کندور، فیلم کاندیدای منچوری، فیلم مرد ماراتن و فیلم نمای اختلاف منظر. سازندگان مجموعه موقعیت های پیچیده از همان ابتدا کار خود را با این هدف آغاز کردند که اثر جدیدشان در رتبه های برتر لیست پربیننده ترین سریال ها قرار گیرد و موفقیت های زیادی را برایشان به ارمغان آورد. اگرچه این هدف هر سازنده ای است، اما تا حدودی موفق بوده اند.

سال انتشار: 2011 تا 2020

هالیدی گرینگر و کالوم ترنر در فیلم The Capture

سری 24

  • بازیگران: کیفر ساترلند، لزلی هوپ و سارا کلارک
  • جنسیت: اکشن، جنایی و درام
  • سال انتشار: 2001 تا 2010

جان ویر از کیفر ساترلند قهرمانی نیست که همه ما فکر می کنیم. او در حال مبارزه است. حرف های مضحک و خنده داری می زند; او در نبرد با یک سری از نوجوانان شکست می خورد. و در کل به نظر می رسد ساترلند با این نقش سرگرم است. شاید تنها انتقادی که می‌توانیم به این سریال وارد کنیم این است که نمی‌دانیم می‌خواهد چه باشد. به نظر می رسد شرایط پیچیده راه خود را با یک چیز آغاز کرده است، سپس به مرور زمان مدام می خواسته دل همه را به دست بیاورد و رگه هایی از ایده همه وجود دارد.

سریال گرفتن

مثل همیشه شخصیت هایی در داستان هستند که در موقعیت های پرتنش می آیند و می روند و هدفون های خاصی در گوش دارند. صحنه‌هایی در داستان وجود دارد که جان ویر، درست مثل ما، متوجه می‌شود که اتفاقی فاجعه‌بار در شرف وقوع است، اما کاری از دست او و ما نمی‌توان انجام داد. با این اتفاق، ما مجبوریم با حسرت تماشا کنیم. مجموعه ای از موقعیت های پیچیده بارها و بارها با تاریخ خود نشان می دهد که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. ویر که یک جاسوس بسیار حرفه ای به حساب می آید در یکی از پرونده های خود دچار دردسر خطرناکی می شود.

خلاصه داستان: پس از اینکه محکومیت شان امری برای قتل در افغانستان به دلیل ناکافی بودن مدارک ویدئویی لغو شد، او اکنون مردی آزاد است و می تواند نزد دختر کوچکش به خانه بازگردد. اما وقتی تصاویر دوربین های مداربسته از یک شب در لندن منتشر می شود، زندگی آنها به شیوه های وحشتناکی تغییر می کند. طولی نمی کشد که او مجبور می شود دوباره برای آزادی خود بجنگد. به زودی کارآگاهی به نام ریچل کری برای بررسی پرونده آنها استخدام می شود. او به سرعت متوجه می شود که گاهی اوقات دیدگاه می تواند حقیقت را تغییر دهد. آیا او می تواند به شان امری اعتماد کند؟


کلر دینز با بی سیم در گوش در سریال میهن

سریال میهن

سریال کشور

او نقشه خطرناکی از نیروهای قدرتمند را کشف می کند و متوجه می شود که آنها می توانند جمعیت را کنترل کنند و قدرت براندازی دموکراسی را دارند. از آنجایی که او به اطلاعات بسیار طبقه بندی شده دسترسی دارد، برای قتل در قاب قرار می گیرد و دست به یک شکار گسترده می شود که چاره ای جز فرار برای او باقی نمی گذارد. جان ویر در چنین شرایطی که دیگر به کسی اعتماد ندارد و واقعیت را به عنوان یک محاسبه معکوس می بیند، تلاش می کند تا بفهمد چه چیزی واقعی است و چه چیزی نیست.

سری Rabbit Hole در واقع بیش از هر چیز نشان می دهد که چقدر به حضور مجدد ساترلند در ژانر جاسوسی-ترسناک نیاز داشتیم. شرایط پیچیده با سریال 24 تفاوت چندانی ندارد، ساترلند در این سریال نقش یک جاسوس قراردادی و شرکتی به نام جان ویر را بازی می کند که در کار خود حرفه ای است. درست زمانی که فکر می کند همه چیز طبق برنامه پیش می رود، خودش را تا گردن در یک توطئه بزرگ می بیند. در این سریال هم سایه و هم دست پشت پرده وجود دارد.

جان ویر به همراه دوست دوران کودکی اش در سریال سوراخ خرگوش

خلاصه داستان: نیکلاس برودی، یک گروهبان دریایی، هم یک قهرمان ممتاز و هم یک تهدید جدی است. از سوی دیگر، کری متیسون را داریم که افسر سیا است. اگرچه او دوقطبی است، اما در رشته خود بهترین است. درگیری ها و برخوردهای ظریف و در عین حال پیچیده این دو شخصیت بر اساس دروغ ها، سوء ظن ها و خواسته های آنهاست. سریال بسیار اغوا کننده، تکان دهنده و دلهره آور Homeland نیز حول این درگیری ها می چرخد. سریالی که نشان می دهد جز سرنوشت این ملت در خطر نیست.

کاور سری 24 با کیفر ساترلند

کیفر ساترلند در نقش جان ویر در حفره خرگوش

کیفر ساترلند با متا گلدینگ در حفره خرگوش

خلاصه داستان: جک باور، که یک مامور ضد تروریستی است، باید با زمان مسابقه دهد تا توطئه های تروریستی را خنثی کند و کشورش را از بلایای بزرگ نجات دهد.


اوایل سال 2021 بود که سرویس پخش پارامونت پلاس ساخت یک سریال ترسناک جاسوسی را در دستور کار قرار داد. در همان ابتدا، کیفر ساترلند برای ایفای نقش اصلی انتخاب شد و جان ریکوآ و گلن فیکارا خالقان اصلی شدند. کارگردانان سریال This Is Us و WeCrashed که چندی پیش در یک گیمر معرفی کردیم. با گذشت زمان، بازیگران دیگری از جمله متا گلدینگ، انید گراهام، راب یانگ، والت کلینک، چارلز دنس و دیگران به تیم هنرمندان سریال Rabbit Hole (وضعیت پیچیده) پیوستند و شروع به کار کردند.

در اثر این اتفاق سریالی ساخته شد که گاهی اصلا معلوم نیست ساختارش چیست و چه می خواهد باشد. اما در کل می توان گفت که او همچنان جذابیت های خود را دارد و نمی توان او را از لیست تماشای شما حذف کرد. صحنه های اکشن، داستان دلهره آور و بازی از یک سو، حضور جذاب کیفر ساترلند در این ژانر، شیوه برخورد او با چنین موقعیت پیچیده و بلاهایی که مدام بر سر او می زند، از سوی دیگر. نکات مثبت سریال “وضعیت پیچیده” بیشتر از نکات منفی آن است…پس نمی توان آن را از دست داد.


سریال هایی شبیه به مجموعه موقعیت های پیچیده

منتقدانی که فیلم را تماشا کردند امتیاز نسبتا خوبی به آن دادند و نقدهای مثبت زیادی دریافت کردند. به طور کلی، منتقدان فکر می کردند که اگرچه مجموعه موقعیت های پیچیده بارها و بارها درگیر برخی از پیچیدگی های داستان است، اما کیفر ساترلند تا پایان داستان به قدری جذاب و تاثیرگذار به نظر می رسد که بیننده می تواند چشمان خود را روی برخی مسائل ببندد. معروف ترین سریال کیفر ساترلند یعنی 24 در سال 2001 شروع شد و در سال 2010 به پایان رسید و حالا بعد از این همه سال، “وضعیت پیچیده” اولین سریال اکشن ترسناک اوست.

بازیگران: کلر دینز، مندی پتینکین و دیمین لوئیس

کیفر ساترلند که سال ها پیش با بازی جک باور در سریال 24 قلب همه را شگفت زده کرد، حالا با نقشی متفاوت بازگشته است، اما در سریالی مشابه و جذاب تر به نام حفره خرگوش (وضعیت پیچیده).

جان ویر در تمام زندگی خود با بی اعتمادی و فریب مواجه بود. آیا او اکنون می تواند به تیمی از متحدان عجیب و غریب اعتماد کند تا به آنها کمک کنند تا دشمنی را که عمیقاً به گذشته او گره خورده است را نابود کنند؟ چه کسی قصد دارد از اطلاعات ما علیه ما استفاده کند؟ جان ویر ما را با خود به دنیایی از نظارت، اطلاعات نادرست، و کلاهبرداری و فریب می برد تا مردی را که در مرکز این نقشه بزرگ قرار دارد، پیدا کند. ما باید هرچه زودتر جلوی این دشمن را بگیریم، قبل از اینکه خیلی دیر شود.

سریال اسارت

  • بازیگران: هالیدی گرینگر، کالوم ترنر و بن مایلز
  • جنسیت: جنایی، مرموز و وحشتناک
  • سال انتشار: 2019 تا به امروز
تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مقایسه قیمت و مشخصات آسان‌تر از همیشه با نسخه جدید محصولات زومیت