حضور کارگردان فیلم شوالیه سبز در سری جدید جنگ ستارگان

تمرکز این سریال بر روی گروهی از کودکان گمشده در کهکشان است که به دنبال راهی برای بازگشت به خانه هستند. دیوید لاوری بیشتر برای کارگردانی فیلم های شوالیه سبز، داستان ارواح، اژدهای پیت، جسدهای مقدس نیستند و پیرمرد و تفنگ شناخته می شود. او اخیرا پیتر پن و وندی را برای دیزنی کارگردانی کرده است. فیلم پیتر پن و وندی در 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در دیزنی پلاس اکران خواهد شد.

جان فاورو، خالق سریال Mandalorian و تهیه کننده The Book of series Boba Fett به عنوان تهیه کننده اجرایی سری جدید Star Wars حضور دارد. در حال حاضر، حضور جود لاو در سریال Skeleton Crew تایید شده است، اما این سریال بر روی یک گروه چهار نفره با اعضای نوجوان تمرکز خواهد کرد، بازیگران این 4 شخصیت هنوز اعلام نشده اند. وقایع این مجموعه پس از وقایع فیلم بازگشت جدی و در دوران جمهوری جدید و همزمان با وقایع سریال ماندلوریان اتفاق می‌افتد و اتفاقات آن به‌عنوان یک داستان بلوغ و بزرگسالی توصیف می‌شود.

حضور کارگردان دیگری در سریال Star Wars: Skeleton Crew سابقه همکاری با والت دیزنی در چندین پروژه مختلف را دارد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سری Star Wars: Skeleton Crew در دسترس نیست و فقط می دانیم که مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال اوایل امسال به پایان رسیده است. در هر صورت مراسم جنگ ستارگان به زودی برگزار می شود و باید اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شود. جان واتسکارگردان Spider-Man: No Way Home و کریستوفر فورد مسئولیت سریال Skeleton Crew را بر عهده دارند و واتس حداقل یک قسمت از سریال را کارگردانی کرده است.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Star Trek: Resurgence

دیوید لاوری

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونحضور کارگردان دیگری در سری جدید جنگ ستارگان قطعی شد. هالیوود ریپورتر دریافته است که دیوید لاوری، کارگردان شوالیه سبز، در ساخت سریال Skeleton Crew مشارکت داشته و حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. پیش از این فاش شده بود که دانیل کوان و دانیل شاینرت با نام مستعار The Daniels، کارگردانان برنده اسکار همه جا، همه چیز در یک زمان، حداقل یک قسمت از این مجموعه را کارگردانی خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر