آموزش کالاف دیوتی وارزون اموزش و راهنمای جامع بازی وارزون پی اس ارنا | 1gamer

به همین منظور، کالاف دیوتی وارزون موبایل به جمع بازی‌های فعال کالاف دیوتی یعنی وارزون ۲ و Call of Duty Modern Warfare II می‌پیوندد و می‌توانید به شکلی دسته‌جمعی در آن‌ها پیشروی کنید به شرطی که در هر سه بازی حساب کاربری فعال داشته باشید. ویژگی‌هایی نظیر بتل پس و Loadout و همچنین چنل‌های مختص به چت و مواردی از این دست، از جمله دیگر ویژگی‌های وارزون موبایل به شمار می‌آید. زمانی که می‌خواهید به سراغ نصب بازی کالاف دیوتی بروید، باید توجه داشته باشید که تک به تک مراحل را به درستی پیش ببرید. از آنجایی که کشور ما تحریم است، نحوه پیش بردن مراحل نصب بازی اهمیت بیشتری دارید. به همین دلیل در این بخش با بیان و بررسی جزئیات مهم برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون به دنبال آن هستیم که کمترین انرژی را برای نصب بازی بگذارید.

منطقه جدیدی به نسخه آزمایشی وارزون موبایل اضافه خواهد شد

حالا گزینه Manually select Xapk File رو انتخاب کرده و فایل نصبی بازی رو پیدا کرده و روی اسم بازی کلیک کنید و بازی را نصب کنید. جا دارد بگوییم که برای تقویت شخصیت­ هایتان می­توانید از سی ­پی هایی که به راحتی در اختیارتان قرار می­دهیم استفاده کنید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی مجله خبری یک گیمرکن بترسد. در این بخش علاوه بر توجه به محل تولید که بهتر است آن را آمریکا وارد نمایید، نکات دیگری نیز وجود دارند. اگر کمتر از 18 سال سن دارید، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه‌ای وارد نمایید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد. پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار، با کلیک بر روی دکمه Continue منتظر نصب نرم افزار باشید.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer

نحوه برگزاری ویدئو کنفرانس و شرکت در جلسات ویدئویی

پیش از مشاهدۀ ویدیوی گیم‌پلی، پیشنهاد می‌دهیم که اطلاعات منتشر شده حول Warzone 2 را از طریق این نشانی مطالعه کنید. این عنوان شامل بزرگ‌ترین نقشۀ تاریخ سری، بهبودهای متعدد در گیم‌پلی و قابلیت‌های جدید مختلفی می‌شود که به طور حتم نظر طرفداران را به خود جلب خواهد کرد. وارزون توسط اینفینیتی وارد و ریون سافتور توسعه یافته و توسط اکتیویژن عرضه شده‌ است. وارزون امکان مبارزه چند نفره آنلاین را در میان ۱۵۰ بازیکن فراهم می‌کند، اگرچه برخی از حالت‌های بازی با زمان محدود از ۲۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند. در راه اندازی Warzone ، اکتیویژن به وضوح نشان داده است که قصد دارد ، Warzone را به بازی تبدیل کند که در بین Modern Warfare و Call of Duty Mobile قرار داشته باشد.

خرید باندل Jacked in واردشده وارزون موبایل

در وارزون 1 این مورد خیلی مشخص بود؛ شما سلاح را می‌گیرید، ارتقا می‌دهید، سپس روی آن اتچمنت‌هایی که باز شده‌اند را سوار می‌کنید تا بهتر شود، همین. اما در وارزون 2 دیگر خبری از این جریان نیست و کمی موضوع پیچیده‌تر می‌شود. Overwatch Helo – 8 kills – یک همراه خواهید داشت که مراقب موقعیت شما خواهد بود و لوکیشن دشمنان نزدیک را قبل از آن‌که با آن‌ها درگیر شوید مورد حمله قرار می‌دهد. S.A.E. – 7 kills – پس از فعال‌سازی، بازیکن یک تبلت بیرون می‌کشد تا پرواز آن در ارتفاع کم را هدایت کند.

  • شما دوستان و علاقمندان نیز می توانید مطالب، آموزش ها و نقد و بررسی های خود را نسبت به موضوعات مختلف در اسجیت منتشر کنید.
  • با توجه به این موفقیت‌ها، اکتیویژن هم نسخه دوم وارزون را برای کنسول‌ها و پی‌سی معرفی کرد و هم اعلام کرد که کالاف دیوتی وارزون برای موبایل منتشر خواهد شد.
  • همه‌چیز ازجمله وسایل نقلیه قابل راندن، هواپیما و روش‌های مختلف کنترل همان است.
بخوانید  خوش دست ترین گوشی شیائومی