سیزده دروغ خنده دار در دنیای بازی


دروغ اول آوریل که در بین ما به عنوان دروغ سیزدهم شناخته می شود، مخالفان زیادی دارد. بسیاری از انتشار اخبار جعلی در این روز خسته شده اند و از شوخی های اغراق آمیز شرکتی متنفرند. در عین حال، تعداد قابل توجهی از تماشاگران هستند که مراقب هستند در روز مورد نظر سرشان را از دست ندهند، اما اصلاً بدشان نمی آید که جای خالی های مختلف عجیب و غریب را دنبال کنند.

یک گیمر در این مطلب سیزده دروغ را برای گیمرها جمع آوری کرده است تا نگاهی به بدعهدی های برخی رسانه ها و شرکت های بازی سازی خارجی بیاندازیم. البته در برخی از قسمت‌های مقاله به‌جای سیزده دروغ، سیزده مورد در سمت راست (؟) نیز داریم که نشان می‌دهد شاید در سال‌های آینده بتوانیم انتظار انجام کارهای هوشمندانه و سرگرم‌کننده توسط برندها را داشته باشیم. صنعت بازی های ویدیویی در 1 آوریل. در سال 2023، برخی از بازی سازان ترجیح دادند به جای فریب دادن بازیکنان، تنظیمات غیرمنتظره را برای مدت کوتاهی در بازی خود فعال کنند.

ماوس جدید ریزر با امکانات بیشتر

ماوس جدید Razer نه تنها عملکرد دقیق و بدون تاخیر مورد نیاز برای تجربه بازی های رقابتی را به کاربر می دهد، بلکه به شما این امکان را می دهد که به راحتی موهای صورت و بدن خود را کوتاه کنید. قیمت محصولات این شرکت عموماً برای بسیاری از کاربران گران است، اما احتمالاً بسیاری حاضرند این پول را برای Razer Razer خرج کنند. چرا که با خرید آن هم یک موس Razor دقیق و هم یک تیغ باکیفیت با تیغه های تیز به دست می آورند.

تلفظ نام شرکت Razer در انگلیسی شباهت زیادی به Razor دارد. وقت آن رسیده بود که ریزر این شوخی را برند خودش کند.

به روز رسانی Weird League of Legends و Valorant

کمپانی Riot با به‌روزرسانی‌هایی از طرفداران League of Legends و Valorant استقبال کرده است که مشخص نیست کدام بازیکنان از آن سود خواهند برد.

سازندگان League of Legends به بازیکنان اجازه دادند تا هر تعداد کلاه مختلف را برای مدت زمان محدودی که می‌خواهند دریافت کنند و آن‌ها را روی شخصیت انتخابی خود قرار دهند. بازیکنان از این فرصت برای کشتن مینیون‌ها و جمع‌آوری هرچه بیشتر کلاه‌های مختلف استفاده کردند تا به ظاهر سرگرم‌کننده وارد میدان نبرد شوند.

از سوی دیگر تیم والورانت با انتشار یادداشتی روز اول فروردین را جشن گرفت. در بخشی از متن توضیح پچ Valorant در سال 2004 آمده است: “ما متوجه شده‌ایم که بازیکنان Valorant در درک توضیحات معمول پچ ما با مشکل مواجه هستند. سپس به تغییرات Valorant نگاهی بیندازید؛ با ترجمه‌ای که به همه اجازه می‌دهد دقیقاً بفهمند چه اتفاقی می‌افتد.

استفاده از “لهجه Valorenti” در سیستم ارتباط صوتی از این پس به صورت خودکار ترجمه می شود. ما شاهد بحث‌های طعنه‌آمیز در مورد بهتر بودن وندال یا فانتوم بوده‌ایم. برای آسان‌تر کردن تصمیم، Vandal را از فروشگاه حذف می‌کنیم. دوستی با وندال به پایان رسیده و اسلحه فانتوم بهترین دوست شماست. #همیشه_با_فانتوم».

بخوانید  بررسی Unicorn Overlord – GameSpot

بازی Overwatch 2 در 1 آوریل 2023 به روز شد

تقویت شخصیت در حالت آرکید Overwatch 2

Blizzard Entertainment در توییتی در 31 مارس به طرفداران اطلاع داد که باید برای تجربه‌های عجیب و غریب از جمله سلام کردن به تانک‌های پرنده در Overwatch 2 آماده باشند. حالت آرکید» در بخشی از توییت آمده است.

با خواندن یادداشت، بازیکنان متوجه شدند که حالت Arcade چقدر آشفته و جالب خواهد بود. به عنوان مثال، به لطف آپدیت جدید، شخصیت Ashe می تواند با قدرت دینامیت چهار برابر بیشتر به دشمنان اطراف آسیب برساند. از سوی دیگر، کاراکتر Reaper پس از استفاده از قدرت Shadow Step برای تعیین موقعیت تله پورت، مشکلی برای ادامه حرکت ندارد. در میانه توصیف شخصیت وینستون، عجیب به نظر می رسد. در قسمت مرتبط با توضیحات سازندگان در مورد تغییرات شخصیت، نوشته شده است: “وینستون!”. سپس تیم سازنده در قسمتی که باید چگونگی قدرتمندتر شدن شخصیت را توضیح دهد بر همین موضوع اصرار کرد: «وینستون؟ وینتون!

بلیزارد اخیراً چشم های بزرگ و جملات خنده دار را به بازی اضافه کرده است.همه قهرمانان Overwatch 2 در این آپدیت یک Ultimate Voice Line جدید و طنزآمیز دریافت کردند.

سیزده دروغ هایپر ایکس

کلاه آبیاری

نوشیدن آب کافی روزانه نقش مهمی در حفظ سلامت انسان دارد. برند HyperX، متخصص در عرضه محصولات بازی حرفه ای، به این واقعیت توجه کرده است که برخی از گیمرها از نوشیدن آب غفلت می کنند. هدست جدید Cloud2O گاهی اوقات به پخش کننده آب می پاشد تا به آنها یادآوری کند که آب بنوشند.

متاسفانه این کلاه کذب بود و عرضه نمی شود. در غیر این صورت، اگر فرد فقط بیش از 24 ساعت بدون خواب بازی کند، احتمالاً به ما کمک می کند تا بازی ها را طولانی تر تجربه کنیم.

نسخه Dead Space بازی Battlefield 2042 (سیزده دروغ های شرکت EA)

نسخه Dead Space بازی Battlefield 2042

الکترونیک آرتز راه‌های زیادی را برای نجات Battlefield 2042 امتحان کرده است و با موفقیت بازسازی Dead Space که نقدهای قوی منتقدان را دریافت کرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک کراس اوور Battlefield و Dead Space داشته باشیم. آیا انتشار نسخه Ishimura بازی Battlefield 2042 می تواند موفقیت بزرگی برای این محصول استودیوی DICE به ارمغان بیاورد؟ ما هرگز پاسخی برای این سوال نخواهیم داشت. چون چنین نسخه ای وجود ندارد.

اگر بخواهیم منصف باشیم، آثار هنری منتشر شده توسط حساب رسمی Battlefield برای این روز زیبای آوریل یک انفجار بود.

نوشیدنی ویژه از سری بازی های Metroid Prime - Thirteen Vooks Lies

نوشیدنی های ویژه Metroid Prime

برند PRIME بسیاری از نوشیدنی های ورزشی، مخلوط و انرژی زا را ارائه می دهد لوگان پل و KSI در ماه های اخیر آنها زمان زیادی را صرف تبلیغ خود کرده اند. پس از بررسی های اینترنتی برای یافتن راهی مناسب برای افزایش فروش نوشیدنی های پرایم، تصمیم گرفتند سر بازیکنان را تکان دهند. نتیجه چیزی نیست جز معرفی و عرضه یک نوشیدنی ویژه Metroid Prime که با قیمت هر بطری 4.20 دلار به فروش می رسد.

بخوانید  Shazam: Fury of the Gods Ending and Post Credits Scenes توضیح داده شد

سایت Vooks در استرالیا این خبر را به عنوان یک دروغ آوریل منتشر کرد، اما طبق گزارش های منابع مختلف، شرکت نینتندو اعلام کرد که از فروش هر بطری 4.19 دلار دریافت می کند یا کل قاره اقیانوسی را تعقیب خواهد کرد.

اسب در آمانگ آس

این یکی نیز در گروه حقوق آوریل گنجانده شد. زیرا InnerSloth در واقع در یک رویداد محدود خنده دار هم تیمی های خود را به سوارکاران تبدیل کرد. به دنبال تجربه حالت های کلاسیک و پنهان و جستجو، بازی Among Us از 31 مارس تا 2 آوریل در روز اول آوریل حس متفاوتی داشت.

سازندگان بازی Among Us بارها و بارها از تایم لاین های مختلف برای تزریق تازگی به محصول خود استفاده کرده اند. در نتیجه، بسیاری از بازیکنان مطمئن بودند که از آوریل به راحتی عبور نخواهند کرد.

سیزده دروغ کپکام

مبارزه با گربه ها در Street Fighter 6

کسانی که در روزهای منتهی به انتشار Resident Evil 4 Remake انیمه های کوتاه عالی RE4 را دیده اند، می دانند که هر نوع ویدیویی که هم خنده دار و هم سمی باشد را می توان در کانال یوتیوب Capcom Asia پیدا کرد.

کپکام ویدیوی جدیدی را در روز اول آوریل 2023 منتشر کرد که بر سرگرم کردن بازی مبارزه ای Street Fighter 6 برای همه نوع گیمر تمرکز داشت. در ابتدا، Capcom به سادگی به گیمرها نشان داد که چگونه Street Fighter 6 طراحی شده است تا هم برای گیمرهای حرفه ای و هم معمولی از آن لذت ببرند.

در ادامه ویدئو، مجری به طور ناگهانی توضیح می دهد که به دلیل سطح دسترسی Street Fighter 6، لازم نیست جامعه مخاطبان آن را فقط به افراد محدود کند. او سپس از دستگاهی رونمایی کرد که دسته DualSense در آن قرار گرفته است. دستگاهی که حتی گربه ها نیز می توانند از آن برای بازی Street Fighter 6 استفاده کنند.

تخم مرغ های رنگی در بازی Rocket League

تخم مرغ به جای توپ در لیگ راکت

توسعه دهندگان بازی زنده در نهایت می توانند تحت فشار عدم یافتن محتوای جدید برای انتشار دیوانه شوند. وقتی بازیکنی در این طرز فکر است، محتوای جدید در هر به‌روزرسانی اصلی می‌تواند به سادگی تغییر رنگ دیوار از آبی به قرمز، تغییر رنگ دیوار از قرمز به آبی، یا در مورد Rocket League، قرار دادن باشد. یک تخم مرغ در وسط زمین بازی

با توجه به واکنش بسیاری از کاربران به این تصویر، Psyonix احتمالاً مراقب است که ایده های به ظاهر سرگرم کننده روز اول آوریل را در برنامه های جدی توسعه محتوای خود قرار ندهد.

در Balder’s Gate 3 دشمنان را با پنیر بکشید

بسیاری از گیمرها با یک حرکت بسیار محبوب در بازی های ویدیویی به نام آشپز پنیر آشنا هستند. برخی از گیمرها آنقدر پنیر را دوست دارند که هر بار که محصول جدیدی از استودیوی FromSoftware منتشر می شود، نام هر رئیسی را با کلمه Cheese در یوتیوب جستجو می کنند. به امید اینکه قبل از انتشار آپدیت جدید راه درستی برای مالیدن پنیر روی نان پیدا کنند و کار رئیس را تمام کنند.

بخوانید  توسعه دهندگان سابق Batman Arkham روی بازی جدید بزرگ کار می کنند

استودیو لاریان با درک این بازیکنان محترم تصمیم گرفت کار را برای آنها آسان کند. بنابراین به جای اینکه بازیکن مجبور باشد راه‌هایی شبیه به پنیر برای کشتن باس‌ها در Baldur’s Gate III بیاورد، تیم توسعه رسماً به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آنها را با پنیر پایین بیاورید.

برخلاف سازندگانی که مخاطبان خود را پایین می‌آورند و مدام از آن‌ها می‌پرسند که آیا توانایی شکست دادن رئیس‌ها را دارند، استودیو Larian رویکرد متفاوتی در پیش گرفت. به همین دلیل است که بهترین قسمت این ویدیوی درخشان این است که به جای آیا شما به اندازه کافی خوب هستید، از بازیکن یک سوال مهمتر می پرسد: آیا پنیر گودا به اندازه کافی دارید؟ (آیا شما به اندازه کافی گودا هستید).

طرفداران ماریو دیگر نمی توانند از صدای کریس پرت فرار کنند

رسانه IGN در 1 آوریل 2023 اعلام کرد که نینتندو می خواهد ویژگی خاصی را به مشترکین سرویس Nintendo Switch Online ارائه دهد. قابلیت تغییر شخصیت های سری بازی ماریو. این ویژگی به مشترکین Nintendo Switch Online اجازه می دهد تا از صداپیشگان The Super Mario Bros استفاده کنند. به جای صداپیشگان این بازی های ویدیویی در بازی های ماریو. به فیلم گوش کن

به این ترتیب می توانید اولین بازی Super Mario Bros را با صدای خوب بازی کنید کریس پرت به عنوان ماریو بازی کنید و Super Mario Odyssey را با صدای قابل شنیدن تجربه کنید جک بلک نقش شرابخوار را به خود بدهید.

بازی The Murder of Sonic the Hedgehog محصول سگا

آنها سونیک را کشتند

برنده 1 آوریل 2023 در صنعت بازی های ویدیویی SEGA است. در 31 مارس، سگا طرفداران را برای دروغ سیزدهمین سال جاری با یک توییت آماده کرد: “ما در حال گوش دادن هستیم. [صحبت‌های شما] داشتیم می آمدیم [سری بازی] “سونیک در مسیر جدیدی حرکت می کند.”

1 آوریل فرا رسیده است و تیم رسمی مدیریت رسانه اجتماعی Sonic the Hedgehog از مرگ Sonic the Hedgehog خبر داده است. در ابتدا، طرفداران فکر کردند که با یک شوخی جالب اول آوریل روبرو هستند. زیرا سگا نوشته است که آنها بازی The Murder of Sonic the Hedgehog را ساخته اند و اکنون این بازی ویدیویی جدید برای گیمرها در Steam در دسترس است. تریلر جالبی نیز از این بازی غیرعادی سونیک منتشر شد.

دو دقیقه بعد همه به خود آمدند و متوجه شدند که هیچ دروغی در کار نیست. سگا در واقع این بازی را به صورت رایگان منتشر کرد. حالا وقتی به صفحه بازی The Murder of Sonic the Hedgehog در استیم می روید، با استقبال بسیار گرم گیمرها مواجه می شوید. بررسی‌ها در فروشگاه دیجیتال استیم نشان می‌دهد که حدود 98 درصد از گیمرها از این بازی جدید سونیک راضی هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر