توسعه دهندگان سابق Batman Arkham روی بازی جدید بزرگ کار می کنند


سازندگان سابق سری بازی های Batman Arkham در Rocksteady در حال توسعه یک پروژه بزرگ در استودیوی جدید خود هستند.

سفتون هیل و جیمی واکر، دو خالق Rocksteady، سازنده سه گانه Batman Arkham و Suicide Squad: Kill the Justice League. تاسیس شد، در سال 2022 برای شروع یک ماجراجویی جدید تقسیم شد و استودیوی جدیدی به نام بازی صد ستاره را تاسیس کرد. اکنون این استودیو در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ و پرهزینه است. وجود استودیوی Hundred Star Games به هیچ وجه یک راز نیست.

این شرکت یک وب سایت عالی و صفحه دقیق در Great Place to Work دارد، اما پیوند آن به Sefton Hill و Jamie Walker اکنون به لطف گزارش جدیدی از Polygon Media عمومی شده است. این رسانه به لطف داده های شرکت Endole متوجه شد که این دو مدیر استودیوی Hundred Star Games هستند. صد ستاره او هنوز خود را به رسانه ها معرفی نکرده است و اطلاعات محدودی در دسترس است.

همانطور که در وب سایت Great Place to Work ذکر شده است، این استودیو تازه تاسیس در شرق لندن واقع شده است و میزبان یک تیم کوچک متشکل از 100 بازی ساز باتجربه و استعدادهای نوظهور است که متعهد به ایجاد تجربیات پیشرفته، الهام بخش و جذاب برای بازیکنان در سراسر جهان هستند. . . آنها کار میکنند. نوآوری در قلب استودیوی Hundred Star Games قرار دارد و اعضای آن می‌خواهند با شکستن موانع، تنوع بخشیدن و حمایت از یک جامعه کاربری پر جنب و جوش شروع کنند.

لوگوی استودیو صد ستاره گیمز

آنها فرهنگ شرکت را قدرتمند و منحصر به فرد می دانند. گفته می شود در حال حاضر تنها 25 کارمند از 100 نفر برنامه ریزی شده در این استودیو مشغول به کار هستند. چندین کارمند استودیوی Hundred Star Games اعضای اصلی و قدیمی استودیوی Rocksteady هستند و روی سه گانه Batman Arkham کار کرده اند. با توجه به اینکه این استودیو در فروردین ماه سال گذشته تاسیس شد و وبسایت آن نیز مدتی پیش راه اندازی شد، به نظر می رسد هنوز با ارائه اولین پروژه این تیم فاصله داریم.

بخوانید  Deadpool And Wolverine Release Date, Cast, Story, And Everything Else To Know

جیمی واکر و سفتون هیل در اکتبر 2022 پس از 18 سال از راکستدی جدا شدند. همچنین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 2 فوریه (13 فوریه) برای پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر