جیمز کامرون می خواست با دنباله های آواتار از “اثر چیزهای عجیب” جلوگیری کند

در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا فیلم‌های آینده مجموعه آواتار قطعاً رو به جلو خواهند رفت یا خیر، جیمز کامرون نویسنده و کارگردان در حین تولید Avatar: The Way of the Water به آینده فکر می‌کرد. صحبت کن با سرگرمی هفتگیکامرون توضیح داد که برای کمک به پیر شدن سریع بازیگران جوان در هر فیلم، صحنه‌هایی از آواتار 3 و آواتار 4 را در کنار دنباله‌ای که اخیراً منتشر شده، فیلمبرداری کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

The Way of Water چندین شخصیت جوان از جمله توک (ترینیتی جو-لی بلیس، که در زمان انتخاب بازیگر 7 ساله بود و اکنون 13 سال دارد) و اسپایدر (جک قهرمان، که در زمان انتخاب بازیگر 12 ساله بود اما اکنون 18 سال دارد) را به نمایش می گذارد. . چون قهرمان “مثل علف هرز می رویید”، قسمت دوم، سوم و اول فیلم چهارم باید به صورت تک تولیدی انجام می شد.

همانطور که Jon Landau تهیه کننده در همان پست می گوید، تنها چیزی که تاکنون در مورد دنباله های آینده شناخته شده است، این است که هر کدام مخاطبان را با بیوم های جدید آشنا می کند. لاندو گفت: “هر فیلم قرار است مخاطبان را با قبیله های جدید، فرهنگ های جدید در پاندورا آشنا کند.” هنگامی که یک شخصیت را معرفی می کنیم، هنوز تکامل در حال انجام است. ما فقط به آن اضافه می کنیم. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید متکایینایی را که در این فیلم ملاقات می کنید در فیلم های بعدی ببینید. قبیله های دیگری که در فیلم 3 معرفی خواهیم کرد و خواهید دید. در فیلم 4 و غیره.”

بخوانید  رپتورلیک اینتل معرفی شد؛ پردازنده‌‌های نسل ۱۳ با ۴۱ درصد عملکرد چندهسته‌ای بهتر ۲۸ مهر عرضه می‌شوند

“در غیر این صورت شما دریافت می کنید – و من چیزهای عجیب و غریب را دوست دارم – اما اثر چیزهای عجیب را در جایی که قرار است هنوز در دبیرستان باشند دریافت می کنید. [but] انگار 27 ساله هستند.» کامرون گفت: «می‌دانی، من عاشق نمایش هستم. اشکالی ندارد، ناباوری را تعلیق می کنیم. ما شخصیت‌ها را دوست داریم، اما می‌دانی.”

آواتار 2 همچنان به فروش گیشه های بزرگ خود ادامه می دهد و به 500 میلیون دلار در سراسر جهان نزدیک می شود، زیرا فیلم های دیزنی در سال 2022 از 4 میلیارد دلار گذشت.