جوئل ادگرتون مجبور شد برای عمو اوون التماس کند تا در سریال اوبی وان کنوبی صحنه مبارزه داشته باشد.

با این حال، ادگرتون در ابتدا کاملاً مشتاق بازگشت به شخصیت نبود.

زندگی حرفه ای جوئل ادگرتون از زمانی که برای اولین بار در نقش عمو اوون برای چند صحنه در پیش درآمدهای جنگ ستارگان ظاهر شد، مسیر طولانی را طی کرده است. او از کارگردانی فیلم های هیجانی مستقل (بسیار با برادرش نش در استرالیا تبدیل به یک ستاره واقعی سینما در هالیوود شد. و او ظاهراً از بخشی از این تأثیر برای گسترش نقش عمو اوون در سریال Obi-Wan Kenobi سال گذشته استفاده کرد: به او یک صحنه مبارزه با Inquisitor Reva اثر موزس اینگرام داد.

تنها اخطار من به آنها این بود که می‌دانم برای داستان چه برنامه‌ای دارید و چگونه پیش می‌رود، و نمی‌خواهم زمان بیشتری برای اکران داشته باشم، فقط می‌خواهم کاری انجام دهم. سرد. آیا می توانم حداقل یک دعوا داشته باشم؟ آیا می توانم حداقل آستین های کرفس را بالا بزنم و درگیر شوم؟ »

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با این حال، پس از نشان دادن ستون فقرات با ایستادن در مقابل Inquisitor Reva، عمو اوون دیگر خسته کننده نیست.

“من اینطور فکر می کردم که “قبلاً هرگز با زنی روی پرده بحث نکرده ام”. ادگرتون مشتاق شد.

“راستش را بخواهید، من کمی … آدم بدجنس نبودم، اما تمایلی به گفتن “من قبلاً این کار را کرده ام.” من همیشه به شوخی گفتم که عمو اوون آزاردهنده ترین شخصیت در جنگ ستارگان است. داستان زیرا او یک پرورش دهنده رطوبت است و نمی تواند از شمشیر نور استفاده کند. و من همیشه در مورد نحوه صحبتم در مورد عمو اوون بداخلاق هستم!

بخوانید  حضور یک خریدار در زمان عرضه RTX 4060 در ژاپن

در سریال محدود Obi-Wan Kenobi، در طول حضور عمو اوون در قسمت اول و فینال، بیشتر از همیشه وقت خود را با عمو اوون سپری کردیم. در طول دو قسمت، اوون باید با Inquisitor Reva روبرو شود – ابتدا در Mos Eisley، در ملاء عام، سپس در پایان زمانی که Reva تلاش می کند لوک اسکای واکر را در مزرعه Lars ترور کند. و به نظر می رسد که اوون بیش از آنچه تهیه کنندگان و نویسندگان سریال در ابتدا پیش بینی می کردند مبارزه کرد.

ادگرتون “همه فکر می کنند عمو اوون یک مرد بداخلاق و بداخلاق است که “نه” می گوید. و من فکر می کنم ما این کار را کردیم.” NME می گوید. اما او گفت که یک درخواست بزرگ دارد.

اگرچه زمانی که فیل براون بازی آن را بازی می کرد، این شخصیت در طول روز فیلم اصلی، زمان زیادی را به نمایش نمی گذاشت، اما فراموش کردن عمو اوون غیرممکن بود – او یکی از اولین شخصیت های ستاره بود. جنگ هایی که ما تا به حال با آنها روبرو شده ایم، و او و خاله. برو شخصیت هایی بودند که باید می مردند تا لوک اسکای واکر دلیلی نه تنها برای ترک خانه، بلکه برای مبارزه با امپراتوری داشته باشد.

در قسمت آخر، زمانی که Reva برای لوک می آید، اوون شجاعانه سر راه او قرار می گیرد – البته او یک جنگنده آموزش دیده یا کاربر نیروی مانند Reva نیست، و بنابراین بیشتر از صحنه نبرد جنگ ستارگان معمولی شما یک مانع مانور است. .

بخوانید  دانشمندان راهی ساده برای معنا بخشیدن به زندگی کشف کرده اند
تحریریه مجله بازی یک گیمر