فهرست دستور العمل و کتاب آشپزی Zelda: Tears Of The Kingdom

برای استفاده از قابلمه آشپزی، موجودی خود را باز کنید و موادی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. می توانید تا 5 عدد اضافه کنید و مقداری که اضافه می کنید می تواند تاثیری را که می گیرید تعیین کند. Cooking a Rushroom یک افزایش سرعت در سطح پایینی را ارائه می دهد که برای مثال برای مدت کوتاهی دوام می آورد، اما اگر سه غذا بپزید، تقویت بیشتر طول می کشد. مواد کمیاب تر نیز اثرات قوی تری دارند. Staminoka Bass نسبت به Stamella Mushroom یا Stamina Onion Bulb استقامت بهتری به شما می دهد.

بهترین روش آشپزی استفاده از a دیگ پخت و پز. این گلدان‌ها به راحتی در Hyrule و آسمان پراکنده هستند، اگرچه تضمین می‌شود که در هر اصطبل نیز یکی را پیدا کنید. استفاده از قابلمه تنها راه ترکیب مواد و تنها راه ساخت اکسیر از اجزای هیولا و موجودات است.

شما دو گزینه برای آشپزی در Zelda دارید: Tears of the Kingdom، و اگرچه جزیره بزرگ آسمان دو مهماندار دارد که اصول اولیه را به شما آموزش می دهند، اما اگر هر اینچ از جزیره را کاوش نکنید، به راحتی می توانید آنها را از دست بدهید.

هر دستور پخت موفقی به گزارش دستور غذا اضافه می شود، که می توانید با فشار دادن “A” برای انتخاب یک ماده و انتخاب “بررسی دستور غذا” آن را بررسی کنید.

دستور العمل های همه اشک های پادشاهی

شما می توانید هر چیزی را بپزید، اگرچه همیشه خوراکی نخواهد بود.
شما می توانید هر چیزی را بپزید، اگرچه همیشه خوراکی نخواهد بود.
دستور آشپزی عناصر جلوه ها
سیب برشته سیب (آتش باز) 3/4 قلب را بازیابی کنید
کباب گوشت گوشت، هر میوه ای سلامتی را بازیابی می کند. برای مقدار بیشتر و انواع مختلف میوه برای جلوه‌های مختلف، میوه‌های بیشتری اضافه کنید (مثلاً موز قدرتمند برای هجوم بوف)
قارچ بخار انرژی زا 1 Champiciel، 1 Stambulb 1 1/2 قلب و بخش کوچکی از استقامت را بازیابی می کند
سیخ ماهی آروانای باستانی دو قلب جمع کن
سیخ قارچ زودرس قارچ 1 قلب را بازیابی می کند و سرعت را برای 1 دقیقه افزایش می دهد. برای تاثیر بیشتر قارچ بیشتری اضافه کنید
قارچ کبابی 1 Skyshroom (آتش باز) نصف قلب جمع کن
سیخ قارچ هر قارچ سلامتی را بازیابی می کند. برای جلوه بیشتر، و انواع مختلف را برای علاقه‌مندان اضافه کنید (مثلاً Ironshroom برای فوفل دفاعی)
بروشت گوشت و قارچ هر گوشتی، هر قارچی
سلامتی را بازیابی می کند. برای جلوه بیشتر، و انواع مختلف برای علاقه‌مندان اضافه کنید (مانند Rushroom برای علاقه‌مندان به سرعت)
قارچ بخارپز قارچ، هر علف دستور غذای پایه سلامتی را بازیابی می کند. می تواند اثرات اضافی با انواع مختلف قارچ و گیاهان داشته باشد
فلفل های سرخ شده 2 فلفل سلامتی را بازیابی می کند، از سرمای شدید محافظت می کند
سبزیجات وحشی سرخ شده 2 از هر چمن سلامتی را بازیابی می کند. برای بازیابی سلامت بیشتر گیاهان بیشتری اضافه کنید
خرچنگ سرخ شده 1 خرچنگ، 1 گورون ادویه 2 قلب و مقدار کمی استقامت را بازیابی می کند
قارچ کبابی با نمک 1 سنگ نمک، حداقل 1 قارچ 2 قلب جمع کنید بسته به قارچ مورد استفاده می تواند اثرات متفاوتی داشته باشد (به عنوان مثال Stamella Shroom قلب و استقامت را بازسازی می کند)
با قارچ سرخ کنید 1 ادویه گورون، حداقل 1 قارچ سلامتی را بازیابی می کند.

خام ترین و کم کارآمدترین روش پخت، قرار دادن غذا در مقابل آتش است. این می تواند آتشی باشد که با استفاده از یک دسته چوب ساخته شده است یا جهنمی خشمگین که زمانی یک مزرعه بود تا اینکه به طور تصادفی مشعل روشن خود را روی زمین انداختید. پس از اینکه مواد شما برای چند ثانیه گرم شدند، به نوعی برشته شده از خود تبدیل می شوند: گوشت بریان، سیب برشته و غیره.

در حال پخش: راهنمای شروع بازی The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

نحوه آشپزی در Zelda: Tears of the Kingdom

اگر هنوز در ماجراجویی Hylian خود تازه کار هستید، راهنمای مبتدیان Tears of the Kingdom را برای چند نکته مفید بررسی کنید. یا همه راهنماهای Tears of the Kingdom را اینجا بیابید.

بسته به قارچ مورد استفاده ممکن است اثرات متفاوتی داشته باشد

سبزیجات وحشی سرخ شده دلچسب تربچه دلچسب یا هر ماده “سنگین”، هر گیاه یا گل به لینک قلب های اضافی فراتر از حداکثر ظرفیت خود می دهد. اضافه کردن مواد بیشتر برای قلب پاداش بیشتر
املت 1 عدد تخم پرنده سلامتی را بازیابی می کند
املت قارچ کره بز، تخم مرغ، سنگ نمک، هر سبزی، سبزی یا گل سلامتی را بازیابی می کند
سبزیجات کاری كدو حلوايي یا هویج، ادویه گورون، برنج هیلیان سلامتی را بازیابی می کند. در صورت استفاده از کدو تنبل دفاع را افزایش می دهد یا در صورت استفاده از هویج استقامت بیشتری ایجاد می کند
کوفته برنجی برنج هیلیان سلامتی را بازیابی می کند
گلوله های برنج سبزیجات برنج هیلیان، هر گیاه، گل یا سبزی سلامتی را بازیابی می کند و بسته به گیاه یا سبزی مورد استفاده، اثرات مثبتی را ارائه می دهد
سیخ غذاهای دریایی هر خرچنگ یا حلزون سلامتی را بازیابی می کند و بر اساس غذاهای دریایی استفاده می شود
سیخ ماهی و قارچ هر ماهی، هر قارچ
سلامتی را بازیابی می‌کند و بر اساس قارچ مورد استفاده، طعم‌دار می‌کند
توپ های برنج غذاهای دریایی هر ماهی، برنج هیلیان
سلامتی را بازیابی می‌کند و بر اساس ماهی‌های مصرف‌شده، گاومیش‌ها را فراهم می‌کند
بخوانید  احتمال فراهم شدن امکان دانلود از طریق LAN برای استیم

اندازه:

غذاهای برشته شده فقط مقدار کمی از سلامتی را به شما باز می گرداند و شما از خواص منحصر به فرد مواد تشکیل دهنده سود چندانی نمی برید.

هنگام پخت و پز روی شعله باز گزینه های محدودی دارید.
هنگام پخت و پز روی شعله باز گزینه های محدودی دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.