اکنون می توانید نسخه Game Boy بازی Halo: Combat Evolved را بازی کنید



یک استودیوی مستقل به نام Crusader Games تصمیم گرفت نسخه Game Boy بازی Halo: Combat Evolved را بسازد. با این حال، استودیو به جای اینکه آن را Halo Combat Evolved نامید، تصمیم گرفت با آن بازی کند و آن را Halo: Combat Devolved نامید.

این بازی با استفاده از نرم افزاری به نام GB Studio ساخته شده است. سایت رسمی این نرم‌افزار را به‌عنوان «یک سازنده بازی‌های یکپارچه‌سازی با قابلیت کشیدن و رها کردن سریع و آسان برای استفاده برای سیستم بازی ویدیویی قابل حمل مورد علاقه‌تان» توصیف می‌کند. Halo: Combat Devolved را می‌توانید روی Game Boy Color، آنالوگ یا مستقیماً از مرورگر وب خود بازی کنید.

شما باید بازدید کنید وب سایت آنها برای پخش این نسخه غیر رسمی Halo. پیامی از سوی توسعه‌دهندگان را می‌توان در وب‌سایت آن‌ها یافت، که می‌گوید: «به‌عنوان یکی از طرفداران قدیمی Halo: Combat Evolved، با استفاده از GB Studio یک دموکی وفادار برای Game Boy Color ایجاد می‌کنم». در حال حاضر، تنها سطح قابل بازی Pillar of Autumn است، اما Crusader Games گفته است که “در نظر دارد تا زمانی که زمان اجازه می دهد به اضافه کردن سطوح به پروژه ادامه دهد.”

همچنین می توانید فایل های ROM یا .pocket را دانلود کنید تا آنها را روی سخت افزارهای دیگر پخش کنید. طبق گفته Crusader Games، دانلود هر یک از فایل‌های بازی به دلیل «محدودیت‌های صدا با شبیه‌ساز درون مرورگر» تجربه بهتری را ارائه می‌کند.

در مورد خود گیم پلی، کاملاً چشمگیر است. هنگامی که یک بازی را شروع می کنید، بارگیری می شود، با نسخه پیکسلی Master Chief باز می شود و مستقیماً وارد گیم پلی می شود. حرکت و اکشن بازی شبیه The Legend of Zelda: Link’s Awakening است، اما به جای استفاده از شمشیر استاد قابل اعتماد لینک، یک تفنگ به دست می‌گیرید. علاوه بر این، یک نسخه عالی 8 بیتی از آهنگ اصلی Halo در پس‌زمینه پخش می‌شود که شما بازی را انجام می‌دهید.

بخوانید  ایکس باکس انتشار نسخه های فیزیکی بازی ها را رد نمی کند

برای اخبار بیشتر ایکس‌باکس، داستان ما را در مورد اینکه Xbox Game Pass چگونه به فروش آسیب می‌زند و چگونه می‌توانید در هزینه کنترلر Xbox Elite Series 2 Core صرفه‌جویی کنید، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر