خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | کتابکو

خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | کتابکو

خرید کتاب دانشگاهی کاغذی از نظر قیمت دیگر برای دانشجویان چندان به صرفه نیست و اپلیکیشن کتابراه می‌تواند این کار را با قیمتی بسیار مناسب‌تر انجام دهد و مشکل دانشجویان را رفع کند. اگر شما هم قصد خرید کتاب دانشگاهی و دانلود کتاب دانشگاهی را دارید و یا به دنبال کتاب عمومی دانشگاهی خاصی می‌گردید، ادامه مطلب را بخوانید. این روزها در میان تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی، خرید کتاب از یک فروشگاه تخصصی می‌تواند دارای مزیت‌های فراوانی باشد.

گفتنی‌ست که کتابراه کتاب‌های رایگان بسیاری دارد و همه را در اختیارتان قرار می‌دهد و برای دانلود و خرید کتاب صوتی نیز می‌توانید از طریق این اپلیکیشن اقدام کنید. کتابانه در بیشتر مواقع تخفیف‌های مناسبی را برای کتاب‌ها در نظر می گیرد، بنابراین کتاب‌هایتان را با بیشترین تخفیفِ‌ ممکن از کتابانه خریداری کنید. اگر کتاب را برای سرگرمی، آموزش یا هر دلیل دیگری انتخاب نموده اید، در کتابانه مجموعه‌ای کامل از کتاب‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کتاب شب امتحان فلسفه 2 – دوازدهم انسانی

مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. کنکور مرحله‌ای مهم در زندگی دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی محسوب می‌شود و فروشگاه کتابراه سعی دارد تا با ارائه‌ی بهترین کتاب‌های کمک درسی کنکور شما را در این مرحله‌ی سخت همراهی کند.

  • هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و فروشگاه کتابکو کنکور میباشد.
  • امروزه با افزایش روزافزون منابع درسی، بسیاری از دانش آموزان، به دنبال بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی خود می‌باشند.
  • کتاب‌های کنکور معمولا بر یادگیری نکات، سرعت عمل در تست زنی و جمع بندی مطالب تمرکز دارند ولی کتاب‌های کمک درسی به درک عمیق مفاهیم درسی، حل تمرین و موفقیت در امتحان کمک می‌کنند.
بخوانید  خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، متمایز می نماید. شما می توانید قبل از ثبت نهایی، از کارشناسان این وب سایت مشاوره گرفته و کتاب های موردنیاز خود را تهیه کنید. امکان تهیه آخرین نسخه چاپی کتاب های گاج از یونی کتاب نیز یکی دیگر از محاسن این فروشگاه است. این کتاب مخصوص دانش آموزان قوی تر و سخت کوش تر است که حتی به سؤالات میکرو طبقه بندی نیز راضی نمی شوند. ساختار کتاب های آی کیو و آی کیو پلاس بسیار شبیه به کتاب های میکرو است، اما سطح آن ها به صورت کلی بالاتر بوده و با هدف ارائه یک منبع تستی جامع و کامل، به بازار آمده اند. دانلود رایگان کتاب‌های pdf برای دانشجویان امری رایج است اما دیگر زمان آن رسیده که به صورت قانونی و با حفظ حق مولف این کار را انجام دهند.

کتاب هایی نظیر کتاب های سه بعدی نشر الگو، کتاب های پیشتاز خیلی سبز، کتاب های سیر تا پیاز گاج، کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز، کتاب های پرسمان گاج، کتاب های فضایی مهروماه، کتاب های ریاضی کامل جویا مجد، کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز و… از جمله‌ی این کتاب ها هستند. نخست آن که کتاب‌های درسی به دلیل حجم محدود و همچنین ارائه مطالب و سرفصل‌های متعدد، فرصت کمی برای حل مثال‌ و تمرین‌های پرشمار دارد. از طرفی دیگر باتوجه به اینکه مفاهیم و مباحث درسی برای دانش‌آموزان جدید و نو محسوب می‌شود؛ لذا برای تسلط و یادگیری هرچه بهتر، باید آن را تکرار و تمرین نمایند.

بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

آخرین خبرها و رویدادهای فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک درسی صد کنکور »​