دوستی آب و آتش در تریلر رسمی انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با عنوان Elemental

پسر سنگکارگردان انیمیشن دایناسور خوب، کارگردانی انیمیشن Elemental و دنیس ریم او به عنوان تهیه کننده نیز در این انیمیشن اصلی حضور خواهد داشت. جان هوبرگ، کت لیکل و برندا شاه مسئولیت نوشتن انیمیشن Elemental را بر عهده داشتند. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی زوجی غیرعادی به نام امبر و وید را دنبال می کند که در شهری زندگی می کنند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده اند.

انیمیشن Elemental قرار است در 16 ژوئن مصادف با هفته روز پدر اکران شود. پیکسار همچنین تایید کرده است که توماس نیومن، آهنگساز وال‌ای و اسکای فال که 15 بار نامزد اسکار شده است، مسئولیت ساخت موسیقی متن Elemental را بر عهده دارد.

تریلر رسمی جدید پیکسار و والت دیزنی آنها انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر زیادی از این انیمیشن مورد انتظار هستیم.

علاوه بر این، پیکسار و دیزنی چهار پوستر شخصیت از انیمیشن Elemental منتشر کردند که شخصیت‌های Amber، Wade، Gale و Claude را نشان می‌دهند و همچنین می‌توانید این پوسترها را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

این زوج متشکل از یک زن جوان آتشین و یک مرد مایع و بسیار آرام، در شرف کشف یک واقعیت اساسی هستند و آن چیزی است که واقعاً مشترک هستند. Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در نیویورک ساخته شده است. مامودو آتی صدای شخصیت وید و لیا لوئیس آنها صداپیشگی شخصیت امبر در انیمیشن Elemental را انجام می دهند. رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون کاوی، کاترین اوهارا، جو پرت و میسون ورتیمر دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید پیکسار هستند.

بخوانید  تست CPUهای 65 واتی Non-K نسل سیزدهم اینتل در Cinebench R23

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید انیمیشن Elemental منتشر شد. پیکسار و والت دیزنی امروز تریلر رسمی جدید انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد چندین صحنه از آشنایی امبر و وید با تفاوت های فرهنگی در دنیای انیمیشن جدید پیکسار و شهر Elemental هستیم. این تریلر بر روی چهار عنصر مختلف تمرکز دارد که در آن ماجراجویی جذابی در دنیای زیبا و سرگرم کننده انیمیشن Elemental داریم و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید: