جدول زمانی Elden Ring: Shadow of the Erdtree با داستان اصلی مطابقت دارد

کارگردان Elden Ring جزئیات داستان و سلاح را برای بسته الحاقی جدید Shadow of the Erdtree به اشتراک گذاشته است.

FramSoftware به بازیکنان Elden Ring وعده یک ماجراجویی هیجان انگیز در تاریکی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را می دهد تا آنها را با اسرار جدیدی از افسانه های The Lands Between آشنا کند. حال، هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی تایید کرده است که پایان دادن به داستان این بسته الحاقی تاثیری بر رویدادهای داستانی اصلی نخواهد داشت.

میازاکی در صحبت با فامیتسو خاطرنشان کرد که خط زمانی داستان Shadow of the Erdtree DLC با روایت اصلی منطبق است و بازیکنان را به گذشته یا آینده نمی برد. بازیکنان ابتدا باید Boss Radahn و Mohg را شکست دهند تا به محتویات این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنند. ورود به Shadowlands سپس از طریق بازوی پوسیده ای که از پیله بیرون می آید امکان پذیر خواهد بود، که بسیاری معتقدند بازوی میکالا است.

پیله میکائلا در Elden Ring: Shadow of the Erdtree

کارگردان Elden Ring در ادامه به اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتر در مورد سلاح‌های جدید در بسته الحاقی آینده گفت: “اول از همه، ما سلاح‌های سلطنتی را به بازی اضافه می‌کنیم، از جمله شمشیر بزرگ ژاپنی به نام Daito و شمشیر دسته معکوس. علاوه بر این، ما سلاح‌های سلطنتی را به بازی اضافه می‌کنیم. سلاح های متفاوت و جدیدتری را آماده کرده اند.» به عنوان مثال، می توانم به شیوه مبارزه راهب یا استفاده از سپر دوگانه برای ترکیب دفاع و حمله اشاره کنم. پرتاب خنجر و سایر سلاح های پرتابی نیز در راه است. «حتی اگر استفاده کرده باشید. تمام سلاح های بازی اصلی، ما فکر می کنیم که از مبارزه دوباره با آنها لذت خواهید برد.”

بخوانید  نسخه PC بازی Diablo 4 و Star Wars Outlaws به قابلیت پخش مجدد مجهز خواهند شد

FramSoftware تایید کرده است که بسته الحاقی Elden Ring Shadow of the Erdtree شامل هشت نوع سلاح و بیش از 10 باس نبرد جدید خواهد بود. این DLC در تاریخ 1 جولای 1403 (21 ژوئن 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر