نسخه PC بازی Diablo 4 و Star Wars Outlaws به قابلیت پخش مجدد مجهز خواهند شد

انویدیا رسما اعلام کرد که Diablo 4 و Star Wars Outlaws از ردیابی مجدد بر روی پلتفرم رایانه شخصی پشتیبانی خواهند کرد.

اگر از علاقه مندان به بازی های RPG به خصوص سری های قدیمی و معروف Diablo هستید، احتمالا می دانید که اوایل امسال، Nvidia و Blizzard Entertainment… آنها اعلام کردند که Diablo 4 از ماه مارس از ردیابی مجدد پشتیبانی می کند.

حال در همین راستا و در جدیدترین اخبار بازی، انویدیا به تازگی رسما اعلام کرده است که در تاریخ 7 آوریل 1403 (26 مارس 2024) ray tracing به نسخه PC بازی Diablo 4 اضافه خواهد شد. پشتیبانی بازی از این فناوری باعث بهبود جلوه های بصری می شود. از جمله انعکاس نور بر روی سلاح ها، آب و پنجره ها می باشد و در نتیجه تجربه لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان می آورد. البته هنوز مشخص نشده است که آیا پشتیبانی دیابلو 4 از قابلیت retracking به پلتفرم PC محدود می شود یا خیر.

همراه با ایجاد استودیو بلیزارد، انویدیا برنامه‌های ویژه‌ای را برای طرفداران جنگ ستارگان در نظر گرفته است. زیرا رسما اعلام شده است که Star Wars Outlaws یکی از فناوری ها خواهد بود از DLSS 3، ردیابی مجدد و Nvidia Reflex در رایانه شخصی لذت ببرید. پشتیبانی از این ویژگی ها نه تنها تجربه بصری بهتری را ارائه می دهد، بلکه باعث افزایش وضوح، نرخ فریم و کاهش تاخیر در بازی می شود. در زیر شما را به تماشای تریلر کوتاه جدید Star Wars Outlaws دعوت می کنیم تا با تاثیرات ویژگی های ذکر شده در بازی بیشتر آشنا شوید.

بخوانید  محبوبیت باورنکردنی Forza Horizon 5 همچنان ادامه دارد

دانلود ویدیو از ابرات

توبیاس کارلسونمدیر هنری Star Wars Outlaws با اعلام این خبر تایید کرد: «DLLS 3 به ما امکان می‌دهد دید خود را به بازی بیاوریم و پشتیبانی از پخش مجدد به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در داستان و ماجراهای بازی شرکت کنند. . او در حال غرق شدن است.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر