نسخه PC بازی Black Myth: Wukong تجربه شگفت انگیزی را به بازیکنان ارائه می دهد

استودیوی Game Science با تریلر جدیدی اعلام کرد که نسخه PC بازی Black Myth: Wukong از Path Tracing و DLSS 3.5 پشتیبانی می کند.

Black Myth: Wukong که توسط استودیوی Game Science ساخته می شود، از زمان انتشار در سال 2020 به دلیل گرافیک خیره کننده مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. با هر پیشنهاد جدید گوشت سیاه، این استودیو مرزهای فنی را کنار می‌زند. نسخه PC بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که این اثر را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

انویدیا اعلام کرده است که این بازی نقش آفرینی رایانه شخصی از قابلیت های DLSS 3.5 به همراه Ray Reconstruction و Path Tracing یا ردیابی کامل پرتو پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا کرد که اثرات محیطی مانند نور، انعکاس آب، سایه های درخشان و بسیاری موارد دیگر کیفیت بصری Black Myth: Wukong را بهبود می بخشد.

انویدیا در بیانیه ای گفت: «فعال کردن ردیابی پرتو کامل در افسانه سیاه: Wukong تصاویر محیط و جزئیات را بهبود می بخشد. انعکاس روی آب تمام جزئیات محیط اطراف آن را منعکس می کند. شکست نور در امواج آب از طریق پردازش انعکاس دقیق به واقع گرایی می افزاید. پخش کامل نور سراسری با تاریک کردن محیط‌های بدون نور و روشن کردن دنیای بازی با نورهای بازتابی، نور کامل پیکسلی را در داخل یا خارج از خانه تضمین می‌کند. علاوه بر سیستم نوری فوق الذکر، سایه تمامی اجسام از کوچکترین برگ ها، سنگریزه ها و سازه ها با هندسه خاص گرفته تا شخصیت اصلی و باس های غول پیکر به طور کامل در بازی پیاده سازی شده است.

بخوانید  Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به فروش می رسد

افسانه سیاه: Wukong 30 اوت 1403 (20 اوت 2024) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر