عکس بازیگران میراث سوپرمن، سر طاس نیکلاس هولت را آشکار می کند

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی و نویسنده و کارگردان سوپرمن لگاسی، عکسی شیرین از بازیگران فیلم ابرقهرمانی آینده به اشتراک گذاشته است. این عکس که در اینستاگرام منتشر شده است، بازیگران اصلی فیلم را به دنبال خواندن فیلمنامه نشان می دهد.

به گفته گان، این اولین باری بود که کل بازیگران دور هم جمع شدند. از بازیگران این فیلم می‌توان به دیوید کورنزوت در نقش سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر اشاره کرد. همانطور که در تصویر می بینید، هولت در حال حاضر از سر تراشیده لوتور استفاده کرده است.

این تصویر همچنین بازیگرانی چون اسکایلدر گیسوندو (جیمی اولسن)، آنتونی کاریگان (متامورفو)، ناتان فیلیون (گای گاردنر)، ایزابلا مرسده (دختر شاهین)، ادی گاتگی (مستر عالی)، ترنس روزمور (اوتیس)، ماریا گابریلا د فاریا (مهندس) را نشان می‌دهد. )، و بیشتر.

گان فیلمنامه Superman Legacy را نوشته است اما هنوز مشخص نیست که داستان چه خواهد بود. انتظار می رود فیلمبرداری در ماه مارس آغاز شود و تا سال 2025 تریلر آن منتشر نخواهد شد. انتظار می رود این فیلم در جولای 2025 به سینماها برود.

به گفته برازناهان، تمام افرادی که در فیلم Superman: Legacy نقش دارند، تصمیمات خلاقانه کلیدی Superman: Legacy برای این ماده «نردهای کامل» هستند. او گفت: “همه ما با تماشای فیلم بزرگ شدیم. برخی از ما کتاب های کمیک می خوانیم. بنابراین احساس می کنم این فیلم با عشق زیادی ساخته شده است. و فکر می کنم این سوپرمن حس شوخ طبعی خواهد داشت.”

در دیگر اخبار سینمای دی سی، گان اخیراً گفت که دوست دارد دوباره با مارگوت رابی در پروژه دیگری از دی سی کار کند، پس از اینکه بازیگر استرالیایی پیشنهاد کرد که ممکن است با هارلی تمام شود.

بخوانید  جای تعجب نیست که جان ویک دارای تعداد بدن مضحک بالایی است

تحریریه مجله بازی یک گیمر