تاریخ اکران بالرین با بازی آنا دی آرماس از دنیای جان ویک به تعویق افتاد

لاینزگیت تاریخ اکران چندین فیلم خود را تغییر داده و اکران بالرین با بازی آنا دی آرماس را به سال 2025 عقب انداخته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونLionsgate برنامه فیلم های آینده را به روز کرده است. Lionsgate اعلام کرده است که بالرین با بازی آنا دی آرماس دیگر قرار نیست در تاریخ 7 ژوئن 2024 اکران شود و اکنون بالرین به عنوان اولین فیلم اسپین آف از دنیای جان ویک یک سال به 6 ژوئن 2025 موکول شده است. ژوئن. 16, 1404) برنامه ریزی شده. The Ballerina بر اساس ایده ای از چاد استالسکی، خالق مجموعه جان ویک ساخته شده است.

گفته می شود که استاهلسکی به کارگردان فیلم لن وایزمن کمک می کند و با او برای فیلمبرداری صحنه های اکشن جدید و اضافی همکاری می کند. همچنین فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگارد قرار است در تاریخ 7 ژوئن 2024 به جای بالرین اکران شود. خبر خوب دیگر این است که فیلم اکشن بدون عنوان کارگردان گای ریچی با بازی هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در تاریخ 17 ژانویه 2025 (28 دسامبر 1403) از طریق Lionsgate اکران می شود.

چهره سفید برندون لی با ژاکت مشکی در فیلم The Crow اثر الکس پرویاس

وزارت جنگ غیرقانونی یکی دیگر از فیلم های گای ریچی است و این فیلم اکشن در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران خواهد شد. آنا د آرماس در نقش اصلی ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین در نقش وینستون اسکات، لنس ردیک مثل شارون آنجلیکا هیوستون در نقش مدیر، نورمن رداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل برناز جمله بازیگرانی که در فیلم بالرین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

بخوانید  Player Hardcore WoW بیش از 10000 ساعت از کار همه را با یک "Crash" به سبک Leroy Jenkins خراب کرد

بالرین بین قسمت های سوم و چهارم جان ویک اتفاق می افتد و حول محور یک بالرین قاتل می چرخد ​​که قاتلینی را که خانواده اش را کشته اند شکار می کند. لن وایزمن، کارگردان فیلم Underworld و Total Recall کارگردانی بالرین را بر عهده داشت. وی مسئولیت نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد شی هیتن، فیلمنامه نویس جان ویک: فصل سوم – پارابلوم و رازیانه زمرداو نویسنده زن جوان نویدبخش بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر