اسپین آف دیپ راک Galactic در هفته اول نیم میلیون نسخه فروخت

Deep Rock Galactic: Survivor بیش از 500000 نسخه در هفته اول فروش خود فروخت و توسعه دهنده Funday Games اکنون در حال تشریح برنامه های خود برای هفته ها و ماه های آینده است.

تیرانداز خودکار جنبه‌هایی را می‌پذیرد که طرفداران FPS Deep Rock Galactic عاشق آن هستند، مانند کوتوله‌ها، ماینینگ و نابود کردن کامیون‌های پر از باگ‌های بیگانه، و آن را با جوایز تیراندازی خودکار و عناصر سرکش از سوی بازماندگان خون آشام ترکیب می‌کند. به نظر می رسد این یک ترکیب برنده است، زیرا توسعه دهنده Funday Games در پست اخیر استیم گفته است که راه اندازی دسترسی زودهنگام بازی فراتر از “وحشیانه ترین تخیل” استودیو است.

در حال پخش: Deep Rock Galactic: Survivor – تریلر تاریخ انتشار

فاندی گیمز گفت: “ما افتخار می کنیم، سپاسگزاریم و بسیار بسیار مشغول کار روی بازی هستیم.”

در مورد بعدی، Funday قبلاً نقشه راه آماده راه اندازی داشت که ویژگی های جدیدی را که امیدوار است در آینده نزدیک به بازی بیاورد را مشخص می کند. از جمله مواردی که بازیکنان می توانند در هفته ها و ماه های آینده انتظار داشته باشند، یک بیوم جدید، جهش یافته های بیوم برای چالش های بیشتر، اضافه شدن اورکلاک ها و مصنوعات جدید برای فعال کردن “هم افزایی و ساخت های سرگرم کننده تر” و طراحی مجدد ربات ماینینگ Bosco برای ایجاد است. این “بخش جدایی ناپذیر بازی” با پیشرفت های خاص خود است.

شرحی ارائه نشده است

فاندی خاطرنشان می کند که اولین به روز رسانی محتوای بازی در حال حاضر به خوبی در حال انجام است، اما مواردی که در بالای نقشه راه قرار دارند هنوز “بسیار” قابل تغییر هستند. با پیروی از ویژگی های اصلی ذکر شده در بالا، Funday به دنبال اضافه کردن انواع ماموریت های جدید، باس ها، ماموریت های روزانه و موارد دیگر به Deep Rock Galactic: Survivor است، اگرچه هیچ جدول زمانی برای زمان رسیدن آنها ارائه نشده است. بازیکنان می توانند پیشنهادات خود را برای ویژگی های جدید و بازخورد کلی از طریق سرور رسمی Discord بازی ارسال کنند. تیم همچنین در حال کار بر روی رفع مشکلات مختلف بازی است.

بخوانید  به روز رسانی جدید پروتکل Callisto بر بهبود عملکرد فنی و رزمی تمرکز دارد

اگر Deep Rock Galactic: Survivor به اندازه کافی اکشن کوتوله فضایی را ارائه ندهد، اسپین آف دیگری به نام Deep Rock Galactic: Rogue Core در دست ساخت است. Rogue Core توسط توسعه دهنده اصلی Deep Rock Galactic Ghost Ship Games اداره می شود. این فرمول ثابت شده دیپ راک گالاکتیک را تغییر می‌دهد، با بازیکنانی که در هر ماموریتی که به صورت رویه‌ای ایجاد می‌شود، از ابتدا شروع می‌کنند و باید منابع و ارتقاها را جمع‌آوری کنند تا کل تیم را توانمند کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر