هیچ برنامه ای برای ساخت بازی Elden Ring 2 وجود ندارد

Hidetaka Miyazaki به تازگی اعلام کرده است که FromSoftware در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت بازی Elden Ring 2 یا بسته الحاقی دیگری برای نسخه اول ندارد.

Elden Ring که یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به حساب می‌آید، با فروش ۲۳ میلیون نسخه موفقیت بزرگی برای استودیوی FromSoftware به دست آورد. بنابراین انتظار می رود در آینده شاهد ادامه این اثر تحسین شده باشیم. ولی هیدتاکا میازاکیرئیس FramSoftware و کارگردان بازی Elden Ring اخیرا اعلام کردند که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ایجاد بسته الحاقی یا دنباله دیگری برای این بازی ندارند.

بنابراین، پس از انتشار DLC Shadow of the Erdtree، نباید انتظار داشته باشیم که Elden Ring 2 چندین سال در دست تولید باشد. میازاکی در مصاحبه اخیر با IGN ژاپن تایید کرد که اگرچه بسته الحاقی Shadow of the Earthtree را به عنوان پایان داستان Elden Ring نمی بیند، اما پس از انتشار آن، هیچ DLC یا دنباله دیگری برای Elden Ring وجود نخواهد داشت. انتشار، یعنی باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این گروه است. وی در این رابطه گفت:

“نمی‌خواهم بگویم این پایان است. دلیلش این است که فکر نمی‌کنم ما نیازی به رد احتمالات آینده و ایده‌های خوبی که ممکن است در آینده ظاهر شوند. دیگر DLC یا Elden Ring 2 در حال حاضر وجود ندارد. در نظر گرفته نمی شود. حتی اگر این بسته الحاقی پایان کامل داستان نباشد، من فکر می کنم این DLC یک دستاورد بزرگ خواهد بود.

به نظر می رسد بسته الحاقی Shadow of the Erdtree یک تجربه عظیم برای طرفداران Elden Ring باشد. Bring With Him Studio Framsofter از این اثر به عنوان بزرگترین DLC ساخته شده یاد می کند و شاهد مناطق جدید و 10 باس نبرد جدید در آن خواهیم بود. این بسته الحاقی در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 ژوئیه 1403) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

بخوانید  Alan Wake 2 را می توان از ابتدا تا انتها تجربه کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر