فصل 4 پسران در تابستان امسال منتشر می شود، در اینجا زمانی است

سریال محبوب ابرقهرمانی آمازون پسران برای چهارمین فصل خود در ژوئن امسال باز می گردد. Prime Video اعلام کرد که فصل 4 در 13 ژوئن پخش خواهد شد.

در اطلاعیه پرایم ویدیو آمده است: «کونفتی لعنتی را بیرون بیاورید». تصویر جدیدی نیز منتشر شد که هوملندر (آنتونی استار) و ویکتوریا نیومن (کلودی دومیت) را در حال بوسیدن در چیزی که به نظر می رسد نوعی گردهمایی است، نشان می دهد. همانطور که طرفداران می دانند، ویکتوریا قرار است رئیس جمهور شود و هولندر نیز جاه طلبی های خاص خود را دارد.

فصل 4 همچنین شاهد معرفی یک ابرقهرمان جدید به نام Firecracker (Valorie Curry) است که به نظر می رسد دوست Homelander باشد. Firecracker در فصل 4 شروع به کار کرد، اما بازیکنان Call of Duty مدتی است که می توانند به عنوان Firecracker بازی کنند.

هشت قسمت در فصل 4 سریال The Boys وجود دارد و قسمت های جدید آن پنجشنبه ها پخش می شود. این بدان معناست که اپیزود جدیدی در 4 جولای امسال وجود خواهد داشت که برای نمایشی که عاشق قهرمانان، اسب‌ها و آمریکا است مناسب به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که به فصل چهارم پیوست، جفری دین مورگان است، که نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در نهایت می‌گوید نام «پسران» چقدر مضحک است.

“جهان در آستانه فروپاشی است. ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل و تحت تأثیر عضلانی هولندر است که در حال تثبیت قدرت خود است. قصاب که تنها چند ماه سن دارد، پسر بکا و همچنین شغل خود را از دست داده است. “رهبر پسران. بقیه اعضای تیم از دروغ های او بس است. با ریسک بالاتر از همیشه، آنها باید راهی برای همکاری با یکدیگر و نجات جهان قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند.”

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه PC The Settlers: New Allies اعلام شد

The Boys تنها سریال بزرگ Prime Video نیست که در سال 2024 عرضه می شود، زیرا مجموعه تلویزیونی مورد انتظار Fallout این شرکت در ماه آوریل عرضه می شود.

Prime Video اخیراً تبلیغاتی را معرفی کرده است و تنها راه دور زدن آنها پرداخت 3 دلار بیشتر در ماه است. بسیاری از این وضعیت ناراضی هستند و شکایت دسته جمعی پیشنهاد شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر