تاریخ انتشار نسخه PC The Settlers: New Allies اعلام شد

گزینه های بیشتر برای پیمایش نقشه، ساختارهای جدید، استفاده بیشتر از غذا، کلیدهای قابل تنظیم و موارد دیگر نیز به بازی راه یافته است. برای اطلاعات بیشتر، تریلر جدید The Settlers: New Allies را تماشا کنید. این بازی پس از انتشار رایانه شخصی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و آمازون لونا نیز در دسترس خواهد بود، اما تاریخ انتشار این نسخه ها هنوز اعلام نشده است.

Ubisoft Blue Byte قصد داشت نسخه جدیدی از The Settlers را در ماه مارس عرضه کند، اما پس از استقبال ضعیف گیمرها از نسخه بتا خصوصی، این بازی استراتژی برای مدت نامحدودی به تعویق افتاد. با این حال، در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که این بازی در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 فوریه 1401) در فروشگاه Epic Games و پلتفرم فروشگاه Ubisoft برای کاربران رایانه در دسترس خواهد بود.

یوبی سافت بلو بایت نام این بازی را به The Settlers: New Allies تغییر داده است. سازنده تریلر جدیدی را برای توضیح تغییرات بازی به اشتراک گذاشته است. تغییرات زیادی بر اساس بازخورد بازیکن ایجاد شده است. اکنون سرعت تمامی حالت های این بازی استراتژی بهبود یافته و مصونیت در برابر حملات ناگهانی در نقشه های چندنفره پیاده سازی شده است. برای به دست آوردن منابع، باید اردوگاه راهزنان عادی را پاک کنید.

دانلود فیلم آپارات

Ubisoft Blue Byte تریلر جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاربران رایانه‌های شخصی چه زمانی می‌توانند انتظار تجربه The Settlers: New Allies را روی رایانه شخصی داشته باشند.

بخوانید  جمع‌آوری ویدیوهای لو رفته‌ی GTA VI توسط تیک-تو