جای تعجب نیست که جان ویک دارای تعداد بدن مضحک بالایی است

تنها یک شب بد طول کشید تا Bogeyman از خواب بیدار شود، اما سه فیلم و ده ها جسد بعد، جان ویک میراث خود را به عنوان یکی از مرگبارترین قاتل در تمام سینما تثبیت کرد. پس یک قاتل هار شش فوت زیر چند نفر گذاشته است؟

ویک بدون آسیب از این نبردها بیرون نیامد و در طول راه صدمات جدی به بار آورد. او یک انگشت خود را از دست داد، دو گلوله زخمی شد و در مجموع از شش ضربه چاقو جان سالم به در برد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این ممکن است آخرین باری باشد که جان ویک را برای مدتی طولانی در سینما می‌بینیم که تیتراژ پایانی این فیلم سه ساعته مثانه‌شکنی پخش می‌شود، چرا که کارگردان چاد استاهلسکی در مصاحبه‌ای گفت که او و ریوز «فعلاً تمام شده‌اند. “. “

طبق محاسبات Fandom، قتل های مختلف ویک از زمان بازنشستگی منجر به مرگ 302 نفر شده است. یا در نبرد در سه فیلم اول این مجموعه شکست خورد. فیلم دوم بیشترین تعداد کشتار را دارد و 123 نفر به پایان خود می رسند و 70 درصد از همه قتل ها از یک ضربه سر به خوبی انجام شده است.

با توجه به اینکه John Wick Chapter 4 در حال حاضر در سینماها عرضه می شود، انتظار داشته باشید که این اعداد پس از فرونشستن گرد و غبار دوباره تنظیم شوند. جدیدترین فیلم با بازی کیانو ریوز در نقش بابا یاگای توقف ناپذیر در حال حاضر آن را در باکس آفیس می کشد و بهترین فرانچایز 8.9 میلیون دلاری را در گیشه عصر پنجشنبه در ایالات متحده از آن خود کرد. John Wick: Chapter 4 حدود 70 میلیون دلار برای افتتاحیه آخر هفته خود در ایالات متحده تخمین زده می شود که به طور بالقوه بهترین آخر هفته افتتاحیه در مجموعه John Wick است.

بخوانید  قیمت تی شرت های بازی و انیمه برای جمعه سیاه 15 دلار است

26 نوع سلاح مختلف برای کاهش اقتصاد گیگ قاتل به تک رقمی مورد استفاده قرار گرفت، 22 نفر در اثر حملات شمشیر، چاقو و مداد جان خود را از دست دادند، و برای سلاح های منحصر به فرد، ویک موفق شد هر کدام تنها یک نفر را با یک کتاب و یک اسب بکشد. در بین تمام حریفانش، مارک داکاسکوس میزبان سرآشپز آهنین ثابت کرد که از همه مقاوم‌تر است و تقریباً چهار دقیقه در برابر ویک در یک مبارزه تن به تن دوام آورد. مبارزه بسیار خوبی بود.