جان ویلیامز، آهنگساز برنده اسکار، برنامه ای برای بازنشستگی ندارد


جان ویلیامز، آهنگساز بزرگ سینما، تصمیم گرفته است برنامه های خود را برای بازنشستگی لغو کند و به فعالیت حرفه ای خود در عرصه موسیقی ادامه دهد.

جان ویلیامزآهنگساز افسانه ای فیلم و برنده 5 جایزه اسکار و 25 گرمی در سال 2022، به احتمال بازنشستگی خود پس از 6 دهه گذراندن موسیقی برای بیش از 100 فیلم در طول زندگی اش اشاره کرده بود. او با 52 نامزدی اسکار، پس از والت دیزنی دومین نفری است که این رکورد را در اختیار دارد.

جان ویلیامز در این مصاحبه گفت: “در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی متن فیلم ایندیانا جونز 5 هستم. فکر می کنم. هریسون فورد که از من کوچکتر است، اعلام کرد که ایندیانا جونز 5 آخرین فیلم او خواهد بود. بنابراین به خودم گفتم: اگر هریسون می تواند این کار را انجام دهد، پس من هم می توانم.

جان ویلیامز کمتر از یک سال پیش روی آخرین فیلم کار می کرد استیون اسپیلبرگ به عبارت دیگر، Fablemans اعلام کردند که این آخرین پروژه مشترک آنها در 50 سال همکاری است. وی در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران در قالب برنامه تبلیغاتی این فیلم اظهارات خود را پس گرفت. او در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید: «می‌خواهم مدتی کار کنم. من واقعاً نمی توانم از موسیقی بازنشسته شوم. یک روز بدون موسیقی یک اشتباه است.” اسپیلبرگ با خوشحالی پاسخ می دهد: “من تازه فهمیدم که او هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.”

جان ویلیامز رهبری ارکستر

جان ویلیامز، 91 ساله، این هفته به تایمز گفت که هرگونه صحبت در مورد بازنشستگی مربوط به گذشته است و او هیچ برنامه ای برای توقف کار ندارد: “من واقعاً به اطلاعیه های بزرگ اهمیت نمی دهم. جملات محکم و قطعی که تغییر نمی کند. اگر چیزی را بدون متن گفتم، آن را پس می گیرم. اگر فیلمی هست که خیلی دوستش داشته باشم و بتوانم خود را با برنامه هایش تطبیق دهم، نمی خواهم چیزی را رد کنم. همه چیز ممکن است همه چیز پیش روی ماست، فقط محدودیت ها ما را عقب نگه می دارند. به بیان ساده، می‌خواهم قبل از بیان یک بیانیه قطعی صبر کنم تا همه چیز روشن شود.»

بخوانید  کری کاندون از فیلم Star Wars: Skeleton Crew بازیگران جوان سریال را می ستاید

جان ویلیامز پنج جایزه اسکار را برای فیلم های کمانچه زن روی بام، آرواره ها، جنگ ستارگان: امیدی جدید، ای تی فرازمینی و فهرست شیندلر دریافت کرد. او در حال حاضر قرار است در سال های آینده در لندن، وین و برلین ارکسترهایی را رهبری کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر