چندین انیمیشن بر اساس Game of Thrones در حال آماده سازی است


به گفته جورج آر آر مارتین، چندین اسپین آف در حال آماده سازی هستند، از جمله یک سریال انیمیشنی از دنیای بازی تاج و تخت.

جورج آر آر مارتین، خالق داستان های A Song of Ice and Fire، اخیرا در مورد پروژه های جدیدی از دنیای Game of Thrones صحبت کرده که در آن ها شاهد یک سریال انیمیشنی نیز هستیم. این سریال ادامه داستان شخصیت لرد کورلیس ولاریون، ملوان افسانه ای از سری خانه اژدها، معروف به مار دریایی است.

مارتین در پست جدیدی که به مناسبت سال نو در وبلاگ خود منتشر کرد، انیمیشن سامورایی چشم آبی نتفلیکس را تمجید کرد و توضیح داد که چگونه سال ها پیش، چهار ایده اولیه برای سریال های انیمیشن در ذهن داشتند که دو مورد از آنها در نهایت کنار گذاشته شد. در اینجا مارتین به سریال Nine Voyages اشاره می کند که حالا از یک سریال لایو اکشن به یک انیمیشن تبدیل شده است. تصمیمی که او ظاهراً کاملاً از آن حمایت می کند. چون هزینه ساخت سریال لایو اکشن بسیار بالا بود.

تصمیم گرفتیم سریال نه سفر را بسازیم، سریالی که داستان سفرهای مار دریایی را روایت می‌کند. برای انتقال از اکشن زنده به انیمیشن. تصمیمی که من کاملا از آن حمایت می کنم. محدودیت های بودجه احتمالاً یک نسخه لایو اکشن را به پروژه ای گران تبدیل کرده است.

به خصوص در شرایطی که تقریباً نیمی از نمایش ها در محیط دریایی برگزار می شد و نیاز به ایجاد یک محیط کاملاً متفاوت در هر هفته، که شامل از Drift Mark تا Lais، جزایر Basilik و Volantis بود، تنوع کار طراحی تأثیرات زیست محیطی این کار خیلی بالا بود ما در داستان های این سریال با یک دنیای کامل روبرو هستیم که اگر انیمیشن کار کنیم شانس بیشتری برای نمایش همه ابعاد خواهیم داشت. اکنون سه پروژه انیمیشن در دست ساخت داریم.”

بخوانید  اگر دروغ های P به اندازه کافی خونی نیستند، مددرها سلاح ها و زره های خونی را اضافه می کنند

لرد کورلیس ولاریون از مجموعه خانه اژدها

هنوز درباره ماهیت دو پروژه انیمیشن دیگر صحبتی نشده است، اما مارتین در بخشی از اظهارات خود گفت که کار روی آنها “با سرعت بالایی در حال حرکت است.” HBO قبلاً تجربه تولید انیمیشن بزرگسالان بر اساس مجوزهای موفق را دارد، از جمله سریال Spawn دهه 1990 و جدیدتر هارلی کوین.

اینکه آیا این اسپین‌آف‌های Game of Thrones در نهایت به مرحله تولید می‌رسند یا خیر، باید دید. مارتین می نویسد: «هیچ راهی برای دانستن وجود ندارد و هیچ چیز در هالیوود قطعی نیست.

علاوه بر این، فصل دوم سریال خانواده اژدها، اولین اسپین آف سریال Game of Thrones، تابستان سال آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. اگرچه به نظر می رسد HBO قرار است فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon را بسازد همچنین قصد داشت داستان جنگ داخلی تارگرین را به خوبی روایت کند، اما شبکه HBO هنوز به طور رسمی ساخت فصل سوم و چهارم را تایید نکرده است. فصل دوم سریال خانواده اژدها در 8 قسمت تولید شد.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر