اگر دروغ های P به اندازه کافی خونی نیستند، مددرها سلاح ها و زره های خونی را اضافه می کنند



اگر فکر می کردید که بازی بعدی Lies of P شبیه به Souls بسیار شبیه به Bloodborne است، پس تنها نیستید. یک تیم مودینگ معروف به Garden of Eyes تصمیم گرفتند که تجهیزات Bloodborne را به Lies of P برای بازیکنان PC اضافه کنند.

همانطور که تریلر آن نشان می‌دهد، به‌جای اینکه در نقش پینوکیو حضور داشته باشید، به‌عنوان شکارچی با سلاح‌هایی مستقیماً از Bloodborne تولید می‌کنید. در حال حاضر تنها راه برای دریافت مد این است که به حزب بپیوندید پاترئون. این مد را می توان در نسخه ی نمایشی Lies of P استفاده کرد و به شما امکان می دهد از موارد زیر استفاده کنید: Hunter Attire، Saw Cleaver و Ludwig’s Holy Blade.

در یک بیانیه مطبوعاتی، اعضای تیم فاش کردند که “آنها قصد دارند تا زمانی که بازی کامل منتشر شود، به شدت این مد را توسعه دهند.” و پس از انتشار، یک مود رایگان خواهد بود. Garden of Eyes تاریخچه ای غنی در اصلاح بازی های محبوب دارد. بسیاری از کارهای او شامل Elden Ring است، با مدهایی که دنیاهای God of War، هری پاتر، سونیک و موارد دیگر را به سرزمین‌های بین می‌آورند.

Lies of P قرار است در 19 سپتامبر برای Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC و همچنین Game Pass عرضه شود. برای محتوای بیشتر Lies of P، راهنمای پیش‌سفارش و داستان ما را بررسی کنید که همه چیزهایی را که درباره بازی می‌دانیم را پوشش می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  میراث هاگوارتز 22 میلیون نسخه فروخت، یک «سری» از دیگر بازی‌های هری پاتر در دست ساخت
تحریریه مجله بازی یک گیمر