تریلر فیلم Lift کوین هارت را در حال سرقت یک هواپیما در حال پرواز نشان می دهد


نتفلیکس جدیدترین تریلر اکشن کمدی Lift را منتشر کرده است که به دنبال تلاش کوین هارت برای سرقت محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که شبکه نتفلیکس آخرین تریلر فیلم نقش آفرینی Lift (دزدی) را منتشر کرده است. کوین هارت و گوگو امبتا را با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این تریلر تلاش یک گروه سرقت بین المللی برای سرقت محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار از یک هواپیمای میانی را نشان می دهد. این کمدی اکشن ابتدا برای اکران در اوت 2023 برنامه ریزی شده بود، اما اکنون قرار است در 22 دسامبر 1402 (12 ژانویه 2024) به سینماها برود.

دانلود ویدیو آپارات

فرمان فیلم بالابر در دست F. خاکستری خاکستری، کارگردان فیلم شغل ایتالیایی بود. این فیلم ماجراهای یک حلقه بین المللی از سارقان را دنبال می کند که درگیر کلاهبرداری های مختلف از سرقت هویت گرفته تا پولشویی هستند. هنگامی که این گروه توسط مقامات دستگیر شد، پیشنهادی به آنها ارائه می شود که نمی توانند رد کنند. آنها باید یک محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار را از یک هواپیمای میانی به سرقت ببرند تا این پول صرف فعالیت های مجرمانه نشود.

کوین هارت، گوگو امبتا را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، گردان یعقوب، ژان رنو، سام ورتینگتون، پل اندرسن، ویوک کالرا، کیم یون جی و بورن گورمن آنها در فیلم Lift بازی می کنند. دانیل کونکا او وظیفه نگارش فیلمنامه این کمدی اکشن و کوین هارت، اف.گری گری را بر عهده داشت مت ریوز، سایمون کینبرگ، برنت اوکانر، پاتریشیا براگا، آدری چون، آدام کاسان و برایان اسمایلی آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کنند.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (03-07 مارس) - راهنمای مکان‌های Destiny 2 Exotics و Xur
تحریریه مجله بازی یک گیمر