ساخت فیلم Five Nights at Freddy's 2 هنوز قطعی نشده است


رایان ترک در مصاحبه ای با Collider Media اعلام کرد که هنوز برای ساخت فیلم Five Nights at Freddy's 2 چراغ سبز نشان داده نشده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's 2 هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده است. رایان ترک او در مصاحبه با Collider Media در مورد کار آینده بلومهاوس صحبت کرد. تهیه کننده اجرایی Five Nights به فردی می گوید که در حال کار بر روی دنباله ای در M3GAN هستند، اما فیلمبرداری هنوز شروع نشده است و طرفداران همچنان باید منتظر اکران فیلم در ژانویه باشند.

نکته جالب این است که یونیورسال پیکچرز هنوز هیچ اقدامی برای تولید دنباله پنج شب در فردی انجام نداده است. رایان ترک گفت: این فیلم [پنج شب با فردی] این باعث درآمد زیادی شد. این کار موفقیت بزرگی داشت و ما از آن راضی هستیم. ولی [تمی] این یک کار عالی انجام شده است، اما ما همچنان منتظر مجوز برای تولید هستیم. خواهیم دید [که چه اتفاقی رخ می‌دهد]… عجیب نیست و من فکر می کنم این فقط بخشی از روند است».

اگرچه فیلم Five Nights at Freddy's در اولین روز اکران خود در شبکه طاووس به طرفداران معرفی شد، اما توانست با بودجه 25 میلیون دلاری بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند. این فیلم ماجراهای یک نگهبان امنیتی مشکل دار را دنبال می کند که در پیتزای فردی Fazbear، یک تجارت خانوادگی شروع به کار می کند. این نگهبان از همان شب اول کار در این مکان متوجه می شود که به این راحتی نمی توان از شیفت شب جان سالم به در برد.

بخوانید  5 Reasons To Play Persona 5 Tactica

اما تمی کارگردان فیلم باد در راس فیلم پنج شب در فردی و با همکاری مجموعه کودکان و اسکات کاتنسازنده مجموعه بازی فیلمنامه را نوشته است. پیش از این گزارش شده بود که انتظار می رود فیلمبرداری پنج شب در فردی 2 در بهار 2024 آغاز شود تا برای اکران هالووین 2024 آماده شود. البته طبق گفته های رایان ترک نمی توان به صحت این گزارش اعتماد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر