ثبت علامت تجاری مربوط به سری Castlevania توسط Konami

در جدیدترین اخبار بازی، اخیراً مشخص شد که کونامی یک علامت تجاری جدید را ثبت کرده است که احتمالاً مربوط به سری Castlevania است. این علامت تجاری هفته گذشته با عنوان “پروژه زیرکون” به ثبت رسید و در توضیحات به حق استفاده از آن در بسیاری از زمینه های سرگرمی، مانند نرم افزار ماشین های آرکید تجاری و بازی های ویدئویی اشاره شده است.

وب سایت Gematsu در ادامه توضیح داد که نام تجاری Project Zircon ممکن است مربوط به یک آیتم خاص در سری Castlevania باشد. در واقع، زیرکون جواهری است که در چندین نسخه از سری Castlevania دیده شده است و اولین بار در Castlevania: Symphony of the Night مورد استفاده قرار گرفت. البته لازم به ذکر است که در توضیح این علامت، کونامی حق استفاده از آن را برای ماشین های آرکید و ماشین های بازی پاداش تجاری ذکر کرده است؛ بنابراین ممکن است که این برند مربوط به یک بازی ویدیویی نباشد.

در پایان می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مانند بسیاری از سری‌های اصلی کونامی، از جمله Metal Gear Solid، سری Castlevania برای چند سال غیرفعال بوده است. آخرین نسخه اصلی این سری در سال 2014 با عنوان Lords of Shadow 2 منتشر شد. در گزارش های قبلی، ادعا شده بود که کونامی چندین بازی Silent Hill را که توسط استودیوهای خارج از کشور ساخته می شود و همچنین ریبوت سری Castlevania توسط داخل چراغ سبز نشان داده است. خانه استودیوهای ژاپنی

بخوانید  10 عکس و فیلم که ثابت می کنند سفر در زمان اتفاق افتاده است!

سرانجام در اکتبر 2022 صحت بخشی از این گزارش تایید شد و کونامی پروژه های جدید خود از سری Silent Hill را ارائه کرد که مهمترین آنها بازسازی Silent Hill 2 توسط Blubber Team است. علاوه بر این، اخیراً یکی از توسعه‌دهندگان کونامی به هیجان و اشتیاق طرفداران در شبکه‌های اجتماعی برای سریال Castlevania اشاره کرد و گفت که این شور و شوق واقعاً به کونامی انگیزه داده است.

Castlevania Lords of the Blood Sea

کونامی اخیراً یک علامت تجاری جدید ثبت کرده است که می تواند در مجموعه استفاده شود مربوط به Castlevania.