توسعه دهندگان فضای مرده علاقه مند به بازی جدید | اخبار گیم اسپات

این یک حرکت غیرمعمول نیست، زیرا بسیاری از بازی‌های مدرن به نوعی ثبت نام آنلاین به عنوان یک اقدام ضد دزدی دریایی نیاز دارند – یا عادلانه بودن پیشرفت برای حفظ سطح زمین بازی هنگام پیوستن به دوستان در Co-op در مورد Redfall – اگرچه این فرم DRM به دلیل افزودن مراحل اضافی به عناوین تک نفره انتقاداتی را برانگیخته است. Back 4 Blood در ابتدا نیاز به یک اتصال آنلاین دائمی داشت، اگر قصد داشتید در کنار هم تیمی های هوش مصنوعی بازی کنید، اما وصله بعدی حالت داستانی آفلاین را برای بازی اضافه کرد.

این مجموعه سال‌ها پیش پس از تغییر به سمت کارهای ترسناک کمتر، اکشن بیشتر، همکاری‌ها و حتی ریزتراکنش‌هایی که حسن نیت طرفداران را از دست داد، از بین رفت.

برخلاف Dead Space، Redfall نیاز به اتصال آنلاین دارد، حتی اگر بخواهید آن را به تنهایی بازی کنید. در پرسش‌های متداول رسمی Redfall، شرط جدید بیان می‌کند که برای هر دو حالت تک‌نفره و co-op یک “اتصال آنلاین دائمی مورد نیاز است” و یک حساب Bethesda.net نیز مورد نیاز است.

طی مصاحبه ای با GQ، فیل دوچارم، تهیه کننده ارشد Dead Space و رومن کامپوس اوریولا، کارگردان خلاق، گفتند که می خواهند ایده های جدیدی را کشف کنند. در بازگشت به سریال در آینده، دوچارم گفت که “این یک امید است که ما داریم. علاقه ای از طرف من وجود دارد و من از طرف رومن فکر می کنم تا فضای مرده را بیشتر کاوش کنم. ایده هایی وجود دارد، مطمئناً.” دوچارم ادامه داد. که پس از اطمینان از راه اندازی نسخه بازسازی شده با کمترین خطای فنی ممکن، آنها به تعطیلات می روند و پس از بازگشت با EA می نشینند تا در مورد آینده Dead Space صحبت کنند.

بخوانید  بنا به گزارش ها، هنری کاویل به سری Warhammer 40K برای آمازون پیوست

توسعه دهندگان همچنین در مورد اینکه چگونه ژانر ترسناک در اواسط دهه 2000 جا افتاده بود، صحبت کردند، اما آنها معتقدند که بازی اصلی ترسناک را “قبل از ناپدید شدن از نقشه” به سمت موفقیت سوق داد و اضافه کردند که اکنون زمان بازگشت بازی فرا رسیده است. فضای مرده. .

شاید این ژانر را دوست نداشته باشم، اما دیدن یک بازی ترسناک تک نفره آفلاین که در دنیایی که بازی های ترسناک چند نفره نامتقارن محبوب هستند، خوب عمل می کند، خوب است.