بنا به گزارش ها، هنری کاویل به سری Warhammer 40K برای آمازون پیوست



یک هفته‌ای برای هنری کاویل می‌گذرد که اعلام کرده در نقش سوپرمن باز نمی‌گردد، با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او به نقش قبلی‌اش در سریال Witcher نتفلیکس نیز بازنخواهد گشت. به نظر می رسد یک فرنچایز جذاب دیگر برای کاویل در افق است، با بازیگری که به ستاره و تهیه کننده اجرایی یک اقتباس تلویزیونی Warhammer 40K برای آمازون وابسته است. هالیوود ریپورتر.

در حال حاضر هیچ نام دیگری به این پروژه اضافه نشده است و با توجه به اینکه آمازون همچنان در حال مذاکره برای به دست آوردن حق امتیاز این مجموعه رومیزی است، احتمالاً مدتی تا تولید سریال باقی مانده است. طبق گزارش‌ها، آمازون پس از ماه‌ها مذاکره و رقابت با شرکت‌های رقیب، قرارداد حقوق را با Games Workshop نهایی می‌کند.

Warhammer 40K یک بازی رومیزی است که در فضایی تاریک و دیستوپیایی در 40000 سال آینده جریان دارد. این بازی دارای چندین جناح – از جمله Imperium of Man of Humans، الف‌های Aeldari، اندرویدهای اسکلتی به نام Necron و نژادهای بیگانه مانند Orks، Tyranids و T’au است – که همگی در جنگ‌های وحشیانه و بدون پایان محبوس شده‌اند.

کاویل قبلاً در مورد عشق خود به Warhammer صحبت کرده است و در چندین مصاحبه درباره روند نقاشی کمپین های کوچک و رومیزی صحبت کرده است. او همچنین گفت که بازی Total War: Warhammer 2 یکی از بازی‌های مورد علاقه‌اش بوده است که در شش زمان مختلف با شش مسابقه مختلف بازی کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پایان سریال جانشینی با فصل چهارم
تحریریه مجله بازی یک گیمر