جوایز مارول اسنپ رایگان پس از برنده شدن جوایز بازی



مارول اسنپ هفته گذشته در مراسم The Game Awards بهترین موبایل را دریافت کرد و این هفته با تعداد انگشت شماری از گیمرها بابت این جایزه تشکر می کند. همه بازیکنان فقط برای ورود به بازی، 1000 اعتبار، به علاوه یک نوع مرموز دریافت خواهند کرد.

بازیکنان می توانند دفعه بعد که وارد سیستم می شوند، جوایز فعلی را در ایمیل درون بازی خود بیابند. Marvel Snap اضافه کرد که یک جایزه اضافی شامل یک کارت GOTY و یک عنوان نیز در اوایل سال آینده ارائه خواهد شد.

در حال پخش: مارول اسنپ – تریلر رسمی و اولین نگاه به بازی

مارول اسنپ اولین بازی نیست که آیتم های درون بازی را پس از برد ارائه می دهد – Genshin Impact به دلیل ارائه آیتم های ممتاز درون بازی پس از بردها شناخته شده است، که احتمالاً به تسلط دو ساله آن بر The Snap کمک می کند. Game Awards’ Voice. از دسته گیمر

Genshin Impact یکی دیگر از عناوین جدید موبایلی بود که مارول اسنپ به همراه Apex Legends Mobile، Diablo Immortal و Tower of Fantasy در رده موبایل شکست خورد. Marvel Universe Card Fighter در اکتبر 2022 بر روی موبایل و رایانه شخصی منتشر شد و منتقدان را با برداشت منحصر به فرد و شیک خود در ژانر جمع آوری کارت دیجیتال تحت تأثیر قرار داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر