تهیه کننده Overwatch 2 می گوید چندین فصل بین ماموریت های داستانی جدید وجود خواهد داشت



پس از اینکه بلیزارد اعلام کرد که ماموریت‌های داستانی Overwatch 2 در ماه آگوست در یک بسته 15 دلاری به نام Overwatch 2: Invasion در دسترس خواهند بود، سازنده اجرایی بازی هشدار داد که احتمالاً بین به‌روزرسانی‌های داستانی جدید یک وقفه چند فصلی وجود خواهد داشت.

همانطور که توسط IGN گزارش شده است، Jared Neuss، تهیه کننده اجرایی، در مورد محتوای آینده بازی در استریم توییچ با استریمر اظهار نظر کرد. Emongg. “انتظار دور بعدی نداشته باشید [of story missions] در فصل بعد و فصل بعد، یا چیزی شبیه به آن.” «مثل تلاش برای یافتن تعادل بین به دست آوردن است [story missions] به سرعت جلوی بازیکنان می‌رویم، زیرا ما داستان‌ها را دوست داریم و به ما زمان زیادی برای ایجاد تغییرات یا اضافه کردن ویژگی‌ها می‌دهیم.”

در حال پخش: داستان Overwatch 2 سزاوار بهتر است | نقطه در

Neuss بعداً در این جریان توضیح می دهد: “راستش را بخواهید، یک سری چیزها وجود دارد که می خواهیم در سال آینده انجام دهیم، یا در حال حاضر برای سال آینده در حال توسعه هستند، که شکاف هایی را که مردم در بین آنها خواهند داشت پر می کند.” “ما سعی می کنیم کاری کنیم که برای مدت طولانی احساس “و هیچ چیز وجود ندارد”. بیشتر شبیه “این چیز جالب وجود دارد!” “و “این چیز روایی دیگر وجود دارد”، “این چیز روایی دیگر وجود دارد” – ما به گفتن داستان‌های جالب ادامه می‌دهیم و همه آن را به جلو می‌بریم.”

از نحوه بحث Neuss در مورد محتوا و نحوه ساختار کلی Overwatch 2 برای فصل های خود، بعید به نظر می رسد که در سال 2023 پس از Invasion در اوایل آگوست، محتوای داستانی بیشتری داشته باشیم. بلیزارد گفت که ماموریت‌های داستان PvE روی نقشه‌های بسیار بزرگ‌تر انجام می‌شوند و شامل ویژگی‌های زمین منحصربه‌فردی هستند که معمولاً به نقشه‌های PvP درون بازی اضافه نمی‌شوند.

ماموریت‌های داستانی، تمرکز جدید Blizzard در PvE است، که برنامه‌های بلندپروازانه برای حالت باز قهرمان PvE را کنار گذاشته است. بین تغییر در برنامه ها و اعلام این که ماموریت های داستانی در پشت یک دیوار پرداخت 15 دلاری قفل می شوند، بسیاری از طرفداران از نحوه عملکرد دنباله Overwatch تا کنون ناامید شده اند، به خصوص زمانی که PvE به عنوان توجیه اولیه برای انتشار Overwatch 2 به عنوان یک عنوان جداگانه در نظر گرفته می شود. .

بخوانید  اعلام تاریخ عرضه Dragon Ball: The Breakers روی PC و کنسول ها

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر