تلاش بعدی WoW که شامل سوء استفاده از شخصیت است، بازیکنان را خواستار تغییر می کند



اخطار محتوا: موارد زیر حاوی اشاره‌هایی به تجاوز و آزار جنسی است.

به‌روزرسانی آتی بازی World of Warcraft: Dragonflight، Fractures in Time، بازیکنان را به عقب برمی‌گرداند تا جدول زمانی دنیای وارکرفت را حفظ کند، اما تلاشی که با اطمینان از اینکه سواستفاده‌های عمده شخصیت‌های زن صورت می‌گیرد، بازیکنان را وادار می‌کند که درخواست تغییر آن را داشته باشند.

در حال پخش: راه اندازی تریلر گیم پلی | اژدها پرواز | World of Warcraft

تلاشی با عنوان «روح گمشده» اخیراً در منطقه آزمایشی عمومی بازی ظاهر شد، جایی که بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های آینده و تغییرات MMO بلیزارد را امتحان کنند. کوئست بازیکنان را به زمان Warcraft II می‌برد، جایی که ملکه اژدها Alexstrasza توسط قبیله ارک‌ها Dragonmaw برده می‌شود. یک یادگار قدرتمند، روح شیطانی، وظیفه دارد الکستراسا را ​​در زنجیر نگه دارد و او مجبور می شود ارتشی از اژدها را برای استفاده در ماشین جنگی دراگونماو تولید کند.

در کوئست، کرومی اژدهای برنزی به بازیکنان اطلاع می‌دهد که روح شیطانی گم شده است و باید قبل از اینکه Alexstrasza متوجه شود و «خیلی زود منفجر شود» به قبیله Dragonmaw بازگردانده شود. سپس بازیکنان وظیفه دارند روح شیطانی را بازگردانند تا از دست نخورده ماندن جدول زمانی دنیای Warcraft اطمینان حاصل کنند.

کرومی به بازیکنان می‌گوید که وظیفه تاریک کمک به بردگی مستمر الکستراسا «دشوار» است و آن‌ها نباید در حال حاضر به الکستراسا بگویند که چه اتفاقی افتاده است. پس از تکمیل تلاش، کرومی می‌گوید آنچه را که رخ داده است، “در حد پایین” نگه دارد و “هیچکس نیازی به دانستن ندارد”. بعداً، وقتی بازیکنان می توانند با نسخه فعلی Alexstrasza صحبت کنند، به نظر واضح است که او می داند که بازیکنان چه کاری انجام داده اند. اگرچه او به وضوح ناراحت است و به عنوان فک خود را به هم فشار می دهد و دندان هایش را به هم فشار می دهد، او به بازیکنان می گوید که دست نخورده نگه داشتن جدول زمانی “کار مهمی” است، حتی اگر مجبور نباشد. او را دوست داشته باشید.

در حالی که نزدیک به سه دهه پیش وقتی این داستان نوشته شد، بحث و جدل برانگیخت، اما طرفداران اکنون می‌دانند که الکستراسا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و مجبور شده‌اند برخلاف میلش تخم بگذارد. سپس بازیکنان تعجب می‌کنند که چرا بلیزارد می‌خواهد شخصیت‌های آن‌ها، که قرار است قهرمان باشند، در سوء استفاده از Alexstrasza شریک باشند.

واکنش در توییتر به تلاش سریع بود. بازیکنان به طور همزمان خواستار تغییر در کوئست یا حذف آن هستند، در حالی که تعجب می کنند که چگونه کوئست تاکنون به مرحله تولید رسیده است بدون اینکه کسی در توسعه دهنده متوجه شود که چگونه چنین رویداد آسیب زا را برای بازیکن روشن می کند. یکی از مهم ترین رویدادهای زن. شخصیت های بازی Alexstrasza ویژگی های برجسته ای در مطالب بازاریابی Dragonflight دارد. می توان گفت که او در حال حاضر شخصیت اصلی زن در MMO است که اژدهاها را هدایت می کند تا خانه اجدادی خود را پس بگیرند و با نیروهای اولیه گرایان مبارزه کنند. این فقط عدم آگاهی بلیزارد در مورد کوئست و موضوع آن را گیج کننده تر می کند.

بخوانید  نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است

سفر به گذشته از طرف Bronze Dragonflight به منظور اطمینان از وقوع رویدادهای وحشتناک در WoW همانطور که در ابتدا انجام می دادند چیز جدیدی نیست. با این حال، همانطور که بازیکنان در توییتر اشاره کرده اند، تجاوز جنسی یک موضوع بسیار جدی است، به ویژه با توجه به شکایت های اخیر که بلیزارد را به داشتن فرهنگ تبعیض جنسی و آزار و اذیت متهم کرده است. در حالی که بازیکنان گذشته ممکن است برای اطمینان از موفقیت یک طاعون زامبی یا طاعون به گذشته سفر کرده باشند افتتاح پورتال تاریکاین رویدادهای مهم در جدول زمانی WoW هیچ شباهتی در دنیای واقعی ندارند.

در پاسخ به این اتهامات، بلیزارد در دو سال گذشته تلاش کرده است تا WoW را فراگیرتر و استقبال کند. این تلاش‌ها شامل حذف برخی از خطوط گفتگوی بی‌حساس، تغییر نام دستاوردها و مواردی است که ممکن است غیر حساس تلقی شوند، و حذف احساسات بی‌ادب یا وسوسه‌انگیز، برای نام بردن چند نمونه.

لازم به یادآوری است که کوئست بحث برانگیز در PTR است و نه نسخه زنده بازی، به این ترتیب، ممکن است حذف یا بازنویسی شود. بلیزارد به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است. به‌روزرسانی WoW’s Fractures in Time هنوز تاریخ انتشار ندارد اما انتظار می‌رود تابستان امسال عرضه شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر