یکی از بنیانگذاران Rockstar، Dan Houser، در حال افتتاح یک استودیوی جدید است که بیش از بازی‌ها انجام می‌دهد

برای اخبار بیشتر Rockstar، داستان ما را در مورد توسعه جدید GTA Online و نحوه فروش GTA 5 بیش از 180 نسخه بررسی کنید.

Dan Houser، یکی از بنیانگذاران Rockstar Games و همچنین مدیر خلاق سابق و نویسنده اصلی بازی هایی مانند GTA 5، Red Dead Redemption 2 و Bully، استودیوی جدیدی به نام Absurd Ventures افتتاح کرده است. این استودیو قصد دارد IP های جدیدی را بر روی چندین پلتفرم در دسترس قرار دهد و این شامل مواردی فراتر از بازی های ویدیویی است.

همچنین شایان ذکر است که اگرچه هاوسر به تازگی استودیو را شروع کرده است، اما اولین بار در سال 2021 به کار گرفته شد. VGC گزارش، ما می دانیم که به طور رسمی در 23 ژوئن سال جاری ثبت شد. این می تواند به این معنی باشد که کار برای مدتی در حال انجام است

هاوسر از زمانی که رسماً شرکت Absurd Ventures را به کار گرفت، زندگی بالایی داشته است. پیش از این گزارش شده بود که هاوس و همسرش کریستینا جاکوبیاک 8.5 میلیون دلار برای خانه ای در لس آنجلس، کالیفرنیا پرداخت کرده اند. این سومین دارایی آنها در منطقه و حداقل چهارمین دارایی آنها در ایالات متحده خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این استودیو قصد دارد دنیاهایی را بسازد که می توانند برای اکشن زنده، انیمیشن، بازی های ویدیویی، کمیک و غیره تولید شوند. در یک بیانیه مطبوعاتی، هاوسر گفت که آنها “سرمایه گذاری های پوچ را برای ایجاد جهان های جدید و گفتن داستان های بزرگ، کجا و چگونه می توانیم” می سازند.

بخوانید  بررسی پس از ما - دیستوپی انتزاعی
تحریریه مجله بازی یک گیمر