فیلم ماموریت جدید: غیرممکن – قسمت اول Dead Reckoning که تعقیب و گریز ماشینی هیجان انگیز رم را نشان می دهد



تام کروز گرفت توییتر برای به اشتراک گذاشتن یک نگاه انحصاری از پشت صحنه در آینده Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One. می توانید کلیپ زیر را مشاهده کنید.

کروز در توییتی نوشت: «ما قبلاً در فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» تعقیب و گریز با ماشین انجام داده‌ایم. اما هیچ چیز شبیه این نیست. در این کلیپ، کروز مهارت‌های بدلکاری معروف (و همچنین بدنام) خود را نشان می‌دهد، در حالی که با دو ماشین با دقت قابل‌توجهی مانور می‌دهد، در حالی که با یک دست فرمان را می‌گیرد. کارگردان کریستوفر مک کواری و هماهنگ کننده بدلکاری وید ایستوود نیز در حال همکاری در جزئیات پیچیده صحنه هستند و به دقت از صحت و شدت آن اطمینان می دهند.

کروز بر واقع گرایی بدلکاری تاکید می کند و می گوید: “هر چیزی که ما فیلمبرداری کرده ایم کاملاً دستی است.” او در ادامه با بیان اینکه “همه چیز به یک چیز برمی گردد. چگونه مخاطب را جذب کنیم؟ من فقط می خواهم این هیجان را به آنها بدهم.” هیلی آتول، یکی از بازیگران کروز نیز تجربه خود را از مشاهده رانندگی با کروز و راندن در خیابان‌های رم با مهارتی چشمگیر به اشتراک می‌گذارد.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One نیز از چهره های آشنای فرنچایز استقبال می کند. وینگ ریمز، ربکا فرگوسن و سایمون پگ در کنار بازگشت ونسا کربی در نقش بیوه سفید، دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند. هنری چرنی، غایب از اولین فیلم، در حال بازگشت به عنوان رئیس صندوق بین المللی پول است.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در تاریخ 12 جولای در سینماهای ایالات متحده اکران شود و قبل از اکران آن در سینماهای بریتانیا در تاریخ 10 جولای.

بخوانید  "Holy F**K" همان چیزی است که یک مدیر اجرایی درباره آواتار 4 به جیمز کامرون گفت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.