سری Knuckles در پارامونت پلاس کری الوز، استوکارد چانینگ، کریستوفر لوید، پل شیر و راب هیبل را اضافه می کند.



Paramount+ اعلام کرده است که پنج بازیگر جدید به سری لایو اکشن Knuckles خواهند پیوست. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

کری الوز، استوکارد چانینگ، کریستوفر لوید، پل شیر و راب هیبل اکنون بخشی از سریال آینده هستند و جزئیات خاصی در مورد نقش آنها مخفی مانده است. نمایش تلویزیونی برای Paramount+ بین فیلم دوم و سوم آینده برگزار می شود.

ادریس البا که پیش از این در Sonic the Hedgehog 2 صداپیشگی Knuckles را بر عهده داشت، دوباره نقش خود را در این سریال بازی خواهد کرد. بازیگران گروه همچنین شامل بازیگران بازگشته آدام پالی در نقش وید ویپل، ادی پترسون، جولیان بارت، اسکات مسکودی و الی تیلور هستند. از ستاره‌های مهم مهمان می‌توان به روری مک‌کان و تیکا سامپتر اشاره کرد و سامپتر نیز شخصیت او مدی را بازی می‌کند.

مجموعه Knuckles قرار است در 20 دسامبر 2024 منتشر شود. این سریال به دنبال ناکلز است که او با راهنمایی وید موافقت می کند و طبق توضیحات رسمی، راه های جنگجو Echidna را به او آموزش می دهد.

جان ویتینگتون که به خاطر کار بر روی فیلمنامه Sonic the Hedgehog 2 شناخته می شود، قسمت آزمایشی را نوشت و نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال است. جف فاولر، کارگردان هر دو فیلم Sonic the Hedgehog، کارگردانی اپیزود آزمایشی و همچنین تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده خواهد داشت. از دیگر تهیه کنندگان اجرایی می توان به نیل اچ. موریتز، توبی اشر، تورو ناکاهارا و ادریس البا اشاره کرد. این محصول با همکاری پارامونت پیکچرز و سگا آمریکا انجام شده است.

بخوانید  دنباله RRR در مراحل اولیه توسعه است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر