دنباله RRR در مراحل اولیه توسعه است

فیلم RRR یک اثر حماسی داستانی تاریخی به زبان تلوگو و یکی از گران ترین فیلم های ساخته شده در هند است. این فیلم توسط DV Entertainment با بودجه 550 کرور معادل 72 میلیون دلار ساخته شده است. این فیلم 3 ساعته داستان تخیلی دو انقلابی هندی به نام‌های کومارام بهیم و آلوری سیتاراما راجو در دهه 1920 را روایت می‌کند که علیه یک دشمن مشترک متحد می‌شوند.

فیلم RRR در ابتدا قرار بود در 30 جولای 2020 اکران شود، اما به دلیل تاخیر در تولید به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاد. این فیلم حماسی سرانجام در 25 مارس 2022 (5 آوریل 1401) روی پرده های سینما اکران شد و با فروش بیش از 31 میلیون دلار در اولین روز اکرانش رکورد بیشترین فروش افتتاحیه یک فیلم هندی را شکست. این فیلم تاکنون بین 150 تا 160 میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

در میان اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که دنباله ای بر فیلم اکشن حماسی هندی RRR ساخته خواهد شد. اس اس راجامولیکارگردان فیلم تایید کرده است که پدرش یعنی. ویجایندرا پراساد او روی فیلمنامه فیلم RRR 2 کار می کند: «داستان همه فیلم های من را پدرم می نویسد. ما کمی در مورد RRR 2 گپ زدیم و او در حال کار روی داستان است. البته این فیلم در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و جزئیاتی در دست نیست.

راجامولی، کارگردان SS RRR تأیید کرده است که دنباله‌ای بر اکشن حماسه هندی در مراحل اولیه توسعه است.