هریسون فورد مهمترین پاسخ هریسون فورد به شایعات MCU Red Hulk را دارد

بازیگر هریسون فورد اولین حضور خود در MCU را در فیلم Captain America: Brave New World در سال 2024 خواهد داشت. او نقش شخصیت تادیوس راس را بازی می کند که رئیس جمهور ایالات متحده است. در داستان، راس در نهایت تبدیل می شود هالک قرمز. در مصاحبه اخیر از فورد پرسیده شد که آیا رد هالک ممکن است بعد از اینکه فورد با شلوار پاره پوشیده شد ظاهر شود؟

پست اعلامی که تایید می کند که Brave New World نام خود را از New World Order تغییر داده است، عکسی از فورد را نشان می دهد که شلوار جین نیمه پاره خود را نشان می دهد. اگر بزرگنمایی کنید، می توانید ببینید که شلوار جین او سوراخ هایی روی آن دارد. مردم آن را گرفتند و از آن به عنوان مدرکی بالقوه استفاده کردند که فورد قرار است از هالک بیرون بیاید و در دنیای جدید شجاع یا فیلم بعدی، Thunderbolts، هالک قرمز تبدیل شود.

این سوال خوب و جذابی است، اما فورد نمی‌دانست چگونه پاسخ دهد، زیرا نمی‌دانست رد هالک کیست. پس از اینکه ComicBook مشتاقانه از فورد پرسید که آیا عکس شلوار پاره شده ظاهر هالک قرمز را نشان می دهد، فورد پاسخ داد: “Red Hulk چیست؟”

فورد در ادامه در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت که 30 ژوئن اکران می شود، دیده می شود.

سپس به فورد توضیح داده می شود که هالک قرمز کیست و فورد دیپلماتیک ترین پاسخ را داد. او درباره حضور احتمالی رد هالک گفت: “خب، ممکن است یا نه.”

بخوانید  تریلر فصل ۱۰ بازی Sea of Thieves با معرفی سرورهای اختصاصی

در کمیک های مارول، راس پس از کشته شدن دخترش توسط Abomination و تبعید هالک از زمین، دچار اعتیاد به الکل و افسردگی می شود. راس که زندگی اش در هم ریخته است، با افراد اشتباهی متحد می شود و تبدیل به هالک شرور قرمز می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این یک نمونه کلاسیک دیگر از هریسون فورد بود که افسانه ای است که ما می شناسیم. او ممکن است واقعاً نداند رد هالک کیست یا ممکن است عمداً خجالتی بماند. در هر صورت، فورد می‌گوید او نمی‌داند که رد هالک چه کسی یا چه چیزی برای پاسخگویی عالی ساخته شده است.