تعداد کاربران Final Fantasy 14 از 30 میلیون نفر فراتر رفت


اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy 14 به رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان رسیده است.

با وجود اینکه Final Fantasy 14 بعد از بسته الحاقی Endwalker میزبان بسته الحاقی پولی دیگری نبود، بازی آنلاین چند نفره محبوب Square Enix (MMO) کار بسیار خوبی را برای جذب بازیکنان انجام داد. در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که تعداد کاربران بازی Final Fantasy 14 از مرز 30 میلیون نفر عبور کرده است. اسکوئر انیکس در اکتبر 2022 اعلام کرد که این بازی 27 میلیون بازیکن را جذب کرده است.

Square Enix فاش نکرده است که چه تعداد از کاربران نسخه پولی Final Fantasy 14 را خریداری کرده اند. زیرا این بازی دارای دمو رایگان است. آزمایشی به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی پایه و بسته های الحاقی Heavensward و Stormblood را تجربه کنند. با این حال، شما فقط می توانید به سطح 70 بروید. اگرچه این نسخه دارای محدودیت هایی است، اما برای بازیکنان جدید ایده آل است. زیرا امکان تجربه حرفه ها و مطالب مختلف را فراهم می کند.

Final Fantasy 14 را می توان بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی بازی کرد. این بازی برای سری Xbox عرضه خواهد شد افزونه Dawntrail در تابستان 2024 منتشر خواهد شد و قاره‌ها، مشاغل، نژادها، سیاه‌چاله‌ها، حملات و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت، اما زمان دقیق انتشار برای جلوگیری از تاخیرهای احتمالی بعداً اعلام خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم آرگایل (Argylle) | پتانسیل از دست رفته