فیلم Levon's Trade با بازی جیسون استاتهام احتمالا تبدیل به سریال خواهد شد


دیوید آیر جزئیات بیشتری در مورد تجارت لوون با جیسون استاتهام در یک جلسه پرسش و پاسخ به اشتراک گذاشت.

چند لحظه پیش جیسون استاتهامکرانک بازیگر سینما برای ایفای نقش در فیلم تجاری لوون انتخاب شد. سیلوستر استالونهبازیگر و فیلمنامه نویس فیلم Creed II (Creed 2) وظیفه نگارش فیلمنامه و دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad کارگردانی آن را بر عهده دارد. حال در اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دیوید آیر در جلسه پرسش و پاسخ جزئیات بیشتری از این فیلم اکشن فاش کرده است.

دیوید آیر تایید کرد که روی Levon's Trade به عنوان پروژه بعدی خود کار خواهد کرد: “من به انگلستان برمی گردم و فیلم دیگری را با جیسون استاتهام بر اساس مجموعه ای از کتاب ها انجام می دهم.” پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری این فیلم در مارس 2024 آغاز خواهد شد و دیوید آیر اکنون تایید کرده است که فیلمبرداری آن در بهار آغاز خواهد شد. این فیلم اکشن از رمان «پیسه لیون» اقتباس شده است چاک دیکسون این کتاب هم اکنون در دست تولید است که اولین کتاب از مجموعه 10 جلدی است.

Levon's Trade ماجراهای Levon Kidd با بازی Jason Statham را دنبال می کند که تجارت خود را رها می کند و به عنوان یک کارگر ساختمانی کار می کند تا در یک زندگی ساده پدر خوبی برای دخترش باشد. اما زمانی که دختر نوجوان رئیسش، جنی، گم می شود، لیون باید از مهارت هایی استفاده کند که او را در دنیای عملیات های ویژه به شهرت رساند. این تلاش، لیون را به یک توطئه جنایتکارانه شوم می کشاند.

بخوانید  Call Of Duty: Modern Warfare 2 فقط یک رکورد فروش از سال 2003 به ثبت رساند

طرفداران احتمالا چندین فیلم لئون کید را خواهند دید. وقتی از دیوید آیر پرسیده شد که آیا می‌خواهد یک اقتباس سینمایی از رمان‌های لوون کید، درست شبیه به سری ریچر و جک رایان، انجام دهد، دیوید آیر پاسخ داد: “بله، یک اقتباس سینمایی در دست ساخت است. ما در مورد چاک دیکسون صحبت می‌کنیم. یک سری رمان 10 جلدی. همانطور که دیوید آیر رمان های چاک دیکسون را توصیف می کند، جیسون استاتهام برای نقش لیون کید عالی است.

سیلوستر استالونه فیلمنامه Rambo: Last Blood را نوشته و به عنوان فیلمنامه نویس Levon's Trade کار می کند. این اولین باری نیست که سیلوستر استالونه فیلمنامه یکی از فیلم های جیسون استاتهام را می نویسد. زیرا در گذشته فیلمنامه فیلم جنایی هیجان انگیز Homefront را نوشته بود. دیوید آیر، جیسون استاتهام، جان فریدبرگ، مسدود شدن فاکتور و کریس لانگ از تهیه کنندگان فیلم پیسه لیون نیز به شمار می روند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر