کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

بهتر است در هنگام نصب دیتای بازی و دانلود آن به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا روند دانلود بدون مشکل انجام شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست. این بازی با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن ، ۳۵ میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به ۱۰۰ میلیون دانلود رسید.

  • خرید سی پی کالاف از آی گیم با تضمین قیمتمتنوع بودن بازی، وجود شخصیت های متفاوت، شات‌ گان های هوشمند و نقشه های مهیج در بازی باعث جذابیت بیشتر هرچه بازی شده است.
  • دیاموندلند با بیش از 9 سال سابقه ارائه خدمات اینترنتی، معتبرترین و قدیمی‌ترین فروشگاه فعال در ایران می‌باشد.
  • و در صورتی که از هواداران برند کره‌ای هستید و محصولات آن اعتماد بیشتری دارید، بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل در این محدوده‌ی قیمتی از برند سامسونگ که پیش رویتان قرار می‌گیرد همین مدلست.
  • در مجموع این بازی در گیم‌پلی و حالت‌های مختلف بازی بی نظیر عمل می‌کند و تجربه‌ای مهیج و نفس‌گیر برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

بدین منظور مجله خبری یک گیمر بتل پس شوید و در آنجا به تعداد سی پی هایی که برای فعالسازی بتل پس از شما میخواهد توجه کنید اگر سی پی کمتر از 420 بخواهد یعنی سرور شما ارزان است در غیر اینصورت گران می باشد و تعداد سی پی بیشتری میخواهد. تیم پشتیبانی سایت PersianGem.shop در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی شما را شارژ خواهند کرد. بازی اینترنتی، آنلاین و تحت سرور است و قوی ترین ابزارهای امنیتی روی سرور پیاده شده که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی امکان هک کردن بازی و دریافت CP رایگان وجود ندارد. در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید. زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل به همراه دانلود PUBG Mobile هندی | 1gamer

آموزش بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی

حال اگر نرخ‌نوسازی لمسی ۲۴۰ هرتز باشد، این مدت زمان برای بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل ۰.۰۰۴ ثانیه افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید ۰.۰۰۱ زمان بسیار کوتاهیست، اما در بازی‌هایی مثل ندای وظیفه، همین یک هزارم ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ در ابتدا باید گفت که «ندای وظیفه» از جمله‌ی بهترین بازی‌ها‌ست و این روزها بین کاربران از شهرت بسیار بالایی برخوردارست. اگر نتوانستید سی پی لازم برای بتل پس را با استفاده از راه‌های رایگان کسب CP بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید، اصلاً نگران نباشید چون می‌توانید مقدار سی پی را که برای خرید بتل پس کم دارید، با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد. در این نقشه شما می‌توانید با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص و به صورت تک نفره، دو نفره یا تیمی به بازی بپردازید.

ساخت یک بازی جدید و بزرگ توسط سازندگان Call of Duty Mobile

هم اکنون که این متن را می‌خوانید این بازی با مود های مختلف خود در سراسر جهان درحال اجرا می‌باشد. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید. ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید.

تاریخچه کالاف دیوتی

در فرایند خرید سی پی کالاف دیوتی از آی گیم تمام اطلاعات شخصی و حساب کاربری کالاف دیوتی شما ایمن باقی می‌‌ماند تا با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید. این مدل سامسونگ حتی اگر بهترین گوشی برای گیم کالاف دیوتی موبایل نباشد هم هیچ وقت ناامیدتان نمی‌کند.تراشه‌ی پردازنده‌ی اسنپدارگون ۷۷۸ در این مدل بکار رفته که قادر به اجرای کال.اف.دیوتی با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۴۴ فریم در هر ثانیه است. نمایشگر فوق‌العاده‌ی این گوشی هم از نوع Super AMOLED با قابلیت پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزیست. دوربین سلفی هم در این مدل از کیفیت بسیار خوبی برخوردارست و شما را قادر می‌سازد تصوریر خودتان را با کیفیتی مطلوب در استریم به نمایش بگذارید. مانند تصویر فوق می‌توانید مکان قرارگیری چهره‌یتان را تغییر دهید.تراشه‌ی این مدل هم Snapdragon 865 هست که قادر به اجرای کال اف دیوتی با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۶۱ فریم در‌هر‌ثانیه است.

بخوانید  کلش آف کلنز گیم سیتی | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر