تریلر گیم پلی بازی Sherlock’s Madness در Sherlock Holmes: The Awakened

استودیو Fragorz به تازگی تریلر جدیدی از بازسازی فیلم Sherlock Holmes: The Awakened منتشر کرده است. این تریلر قسمت های جدیدی از گیم پلی و در آن را نشان می دهد سرگئی اوگانسیانرئیس انتشارات استودیو، به بازیکنان می گوید که از این بازی ترسناک و معمایی چه انتظاری داشته باشند.

در بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened، بازیکنان باید به عنوان شرلوک جوان به پنج کشور در دو قاره مختلف سفر کنند و با دکتر واتسون برای حل پرونده های جنایی همکاری کنند. شرلوک باید ناپدید شدن افراد مختلفی را که در مناطق خاصی گزارش شده است، بررسی کند. در نهایت، شرلوک و واتسون به سرنخ هایی برخورد می کنند که آنها را به فرقه Cthulhu هدایت می کند. این پرونده برای شرلوک دشوار به نظر می رسد و او با جمع آوری شواهد و سرنخ ها حتی بیشتر به جنون فرو خواهد رفت.

دانلود فیلم آپارات

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

استودیو در تریلر جدید Sherlock Holmes: The Awakened، Frogwares گیم پلی و محیط های متفاوتی را به نمایش گذاشت.

Sherlock Holmes: The Awakened از ابتدا با Unreal Engine بازسازی شده است و دارای مکانیک های جدید گیم پلی همراه با تصاویر و انیمیشن های مدرن است. به گفته اوگانسیان، تکمیل داستان این بازسازی حدود 15 ساعت زمان می برد. اوگانسیان در ادامه توضیح داد که برخی از توسعه دهندگان نسخه بازسازی شده هنوز درگیر جنگ روسیه و اوکراین هستند و افزود: “پیام های شما، نگرانی و علاقه مداوم شما به ما کمک کرد تا عاقل بمانیم و به راه خود ادامه دهیم. بازی ها را بسازیم.”

بخوانید  ایندیانا جونز در برابر هان سولو: چه کسی در یک مبارزه پیروز می شود؟ هریسون فورد اهمیتی نمی دهد

نسخه بازسازی شده Sherlock Holmes: The Awakened قرار است در فوریه 2023 (بهمن یا مارس 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر