ایندیانا جونز در برابر هان سولو: چه کسی در یک مبارزه پیروز می شود؟ هریسون فورد اهمیتی نمی دهد



بازیگر هریسون فورد به خاطر بازی در نقش قهرمانان اکشن هان سولو از جنگ ستارگان و ایندیانا جونز از سری ایندیانا جونز شناخته شده است. اما کدام شخصیت در یک مبارزه پیروز می شود؟ فورد در مصاحبه ای با اسکوایر که طرفداران جنگ ستارگان این سوال را زیاد از او می پرسند.

ما احتمالا هرگز جواب را نخواهیم دانست و فورد به هر حال اهمیتی نمی دهد.

“خب، آنها معمولا از من می پرسند، “اگر بین هان سولو و ایندیانا جونز دعوا شود، لعنتی چه کسی برنده می شود؟ “”، آیا او اعلام کرد. “و من می گویم [voice rising, fingers drumming]’من، احمق! من نمی خوام اینجوری کار بدی کنم منظورم این است که چرا از من این لعنتی را می پرسی؟ “”

فورد به خاطر خلق و خوی عجیب و غریب خود شناخته شده است، بنابراین جمله بندی پاسخ او در اینجا غیرعادی نیست و به افسانه هریسون فورد بسیار صادق است.

فورد برای فیلم Indiana Jones and The Dial of Fate که در 30 ژوئن اکران می شود، به پرده بزرگ باز می گردد. انتظار می رود این آخرین باری باشد که فورد نقش این شخصیت را بازی می کند و به مجموعه ای که با Raiders of the Lost Ark در سال 1981 آغاز شد، پایان می دهد.

فورد همچنین در برنامه تلویزیونی Apple Shrinking در کنار جیسون سیگل بازی می کند. همه قسمت‌ها در حال پخش هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Hasbro Is Teasing Its Next Big D&D Game And What It Learned From BG3's Success
تحریریه مجله بازی یک گیمر